Dermacol otevírá v Atriu Flora svůj třetí značkový obchod
Po téměř pěti letech, která uplynula od otevření první prodejny Dermacol, otevírá 1. srpna 2019 česká kosmetická značka svůj v pořadí již dvanáctý obchod. Pro jeho prostory si tentokrát vybrala OC Atrium Flora na pražských Vinohradech. V hlavním městě jde už o třetí značkovou prodejnu vycházející z originálního konceptu, kterým chce Dermacol posouvat nákup kosmetiky do roviny příjemného smyslového zážitku.
Zákazníci na ploše 58,5 metru čtverečního najdou kompletní portfolio výrobků, odborné poradenství a líčení od profesionálních vizážistů, stejně jako více než sto odstínů rtěnek, lesků a barev na rty, které spolu s make-upem patří k bestsellerům značky. Na své si tak určitě přijdou nejen zákaznice OC Atrium Flora, ale i dámy pracující v byznysových prostorách tohoto multifunkčního centra.
Originální česká kosmetická značka Dermacol, jejíž kořeny sahají do doby spolupráce barrandovských filmových ateliérů a pražského Ústavu lékařské kosmetiky, se i po 50 letech existence hrdě hlásí ke svému poslání. Tím je měnit svět a každodenní život k lepšímu právě prostřednictvím kvalitní a cenově dostupné kosmetiky. Svoje kompletní portfolio dámské i pánské pleťové a tělové kosmetiky, parfémů a zejména dekorativní kosmetiky postupně zpřístupňuje i ve svých značkových obchodech, které na rozdíl od on-line prostředí či běžné obchodní sítě poskytují zákazníkům i jedinečný smyslový zážitek a osobní přístup.
Na co se zde tedy můžete těšit a čím bude nové Království krásy výjimečné? „Připravili jsme unikátní designovou prezentaci odstínů našich bestsellerů – dlouhotrvajících barev na rty 16H Lip Colour a matných rtěnek Matte Mania, kterým jsme v OC Flora vyčlenili velkorysý prostor. Věřím, že svůj oblíbený odstín si tu cestou z práce či nákupů vybere každá žena a zpříjemní tím den sobě i okolí,“ dodává Valéria Gazdová, marketingová ředitelka značky Dermacol.