Myskino představuje Eau de Yuzu, novinku francouzské parfémové značky Nicolaï
Na míru umíchaná pro horké letní dny, taková je Eau de Yuzu, nejnovější přírůstek do rodiny populárních a osvěžujících toaletních vod Eau Fraîche značky Nicolaï. Eau de Yuzu je jako úžasná procházka v sofistikovaných japonských zahradách - silná a svěží. Kompozici citrusových a vodních tónů yuzu, pomerančovníku hořkého, jalovce a grapefruitu dotváří dřevitý akord podpořený pačuli, guajakovým dřevem a vetiverem.
„Velmi často mě inspiruje to, jak se vůně otevírá, její start, který ovlivňuje další složení. Yuzu je velmi zajímavé asijské ovoce, které voní jako šťavnatý koktejl citronu, pomeranče a grapefruitu, do kterého bylo přidáno koření a jiné exotické ovoce. Jsem z té vůně opravdu nadšená! “, uvádí její autorka Patricia de Nicolaï.
Co možná nevíte o Yuzu
Yuzu je malý citrusový plod, který vznikl zkřížením citronu a mandarinky. Původně se pěstoval v Číně a Tibetu, později se stal oblíbenou rostlinou v Koreji a zejména v Japonsku. Jeho chuť je často přirovnávána ke grapefruitu, dužina samotná je však velmi kyselá a suchá. Plody obsahují velké množství pecek, z toho důvodu se zpravidla nejí v surovém stavu. Mimo potravinářské využití (v Japonsku z něj vyrábí např. octy, marmelády nebo ho přidávají do miso polévky) je známé hlavně jeho využití v průmyslu kosmetickém. Jeho výrazné citrusové aroma bývá často používáno při výrobě parfémů a masážních olejů pro relaxační a antistresové koupele.
Eau de Yuzu od Parfums de Nicolaï je k dispozici ve dvou velikostech - 30 ml za 1 110 Kč a 100 ml za 3 320 Kč.
O Nicolaï
Vše začalo roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics ve Versailles se naplno pustila do práce ve vysněném oboru. V roce 1989 se spolu s manželem rozhodli podniknout odvážný krok – založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevřít první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytvořila interiérovou vůni té nejvyšší kvality, ikonický Maharadjah. Následovaly jedinečné parfémy jako Eau d’Été či Sacrebleu. Zlomovým se stal rok 1998, kdy byl otevřen první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostalo významného uznání – „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a byla oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Navíc byla jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stala se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu.
Po uvedení dalších úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky postavil Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Nyní má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnuje nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu produktů do koupele.