Lindex a Missoni zintenzivňují podporu výzkumu rakoviny prsu
Společnosti Lindex a Missoni zintenzivňují finanční podporu věnovanou výzkumu rakoviny prsu. Na trh uvádí růžový náramek, z jehož prodejní ceny poputuje na výzkum této choroby celých padesát procent. Světoznámá italská značka Missoni se spojila s evropským módním řetězcem Lindex, aby podpořila výzkum rakoviny prsu. Tato spolupráce vyústila v jedinečnou designovou kolekci, z jejíhož prodeje bude deset procent věnováno boji s rakovinou prsu.
Společně s kolekcí bude na trh uveden také unikátní růžový náramek. Padesát procent z jeho prodejní ceny je určeno podpoře výzkumu rakoviny prsu.
„Tyto moderní designové náramky s názvem Missoni Lindex Pink Bracelet jsou vyhotoveny z pravé kůže a symbolizují dvě růžové stužky. Jejich jemné a elegantní
zpracování přináší pocit ženskosti, který bude slušet všem generacím," říká Lea Rytz Goldman, ředitelka designu & nákupu společnosti Lindex.
„Naše spolupráce se společností Lindex nám dává neopakovatelnou příležitost nabídnout každé ženě dostupný design. K tomu také přispíváme k osvětě o rakovině prsu a
budujeme povědomí o této nemoci. Ve společnosti Missoni tvoří 95 % zaměstnanců ženy a rakovina prsu se nějakým způsobem dotkla mnoha lidí v mém okolí. Proto je pro nás výzkum této nemoci tak důležitý," dodává Angela Missoni.
Růžový náramek tvoří součást kolekce šperků Lindex - Missoni, která bude na český trh uvedena 25. září. Bude dostupný celkem ve třech různých barvách. Kolekce mimo jiné zahrnuje náhrdelníky a náušnice. Růžový náramek se v prodejnách objeví 1. října. Tento měsíc se nese ve znamení boje proti rakovině prsu a uvedení náramku na český trh je tím nejlepším způsobem, jak oficiálně zahájit kampaň Pink Ribbon.