Indeed - limitovaná kolekce CHATTY x FRESHLABELS
{phocagallery view=category|categoryid=2348|imageid=7950|float=left}V pátek 8. 12. 2017 se v prostorách pražské Hauch Gallery v Karlíně představila limitovaná kolaborace CHATTY x FRESHLABELS Indeed. Kolekce deseti basicových modelů vychází ze spolupráce FRESHLABELS a CHATTY a představuje ikonické kusy kolekcí CHATTY - jednoduché, ideálně kombinovatelné - s progresivní estetikou FRESHLABELS.
Základní barvou kolekce je černá, v řadě se objevuje denim s ručním tiskem black on black, dále šaty, mikiny s oversize kapucí a unisexová trička. „Pro nás představuje Indeed vstupní ránu do všech našich předešlých a budoucích kolekcí a společně s FRESHLABELS jsme pojaly celou řadu jako dark basic kolekci - inspirovanou městem, klubovou scénou i každodenním životem. Je proto jednoduchá a snadno čitelná, z části unisexová“, uvádí Radka Sirková. „S FRESHLABELS se nám podařilo ke kolekci připojit nadstavbu v podobě kombinovatelných elementů, notoricky známých klubových klišé. Je v tom hodně nadsázky“, dodává.
Kolekce Indeed, pro kterou navrhla logo slovenská grafická designérka Mikina Dimunová (jež spolupracovala s Chanel nebo navrhla logo Nehera), je k dispozici pouze v limitovaném množství. Autorem fotografií kampaně je Matěj Třešňák.
{phocagallery view=category|categoryid=2348|limitstart=0|limitcount=0}