Nová limitovaná kolekce triček s potiskem od Josefiny Bakošové
Lesem, mechem, lišejníkem, potokem…slova symbolizující návrat přírody do našich životů. A také slova, která najdete v limitované kolekci triček s potiskem návrhářky Josefiny Bakošové. Nová kolekce ikonických dámských a pánských triček reaguje na celospolečenský hektický životní styl a nabádá ke zpomalení a návratu přirozenosti do našich životů.
Unikátní kolekce triček s poselstvím představuje novou éru, kterou se návrhářka vydává a udává směr cestě, která symbolizuje návrat k přírodě, svobodě a sám k sobě. Josefina touto kolekcí reaguje na hektický životní styl celé naší společnosti, aktuální celosvětovou krizi, a proto touží po zpomalení, vhledu do sebe a po vůni lesa.
Touto kolekcí se návrhářka přibližuje nejenom jednoduchosti a přirozenosti, ale zároveň i blíž ke svým zákazníkům. Touží otevřít brány svého obchodu i těm, které by dříve nenašli odvahu nakupovat designérské kolekce nebo si je nemohli dovolit. Kolekce je dostupná všem. Díky příjemné ceně a oversize střihu, který sluší každé postavě. „Naše trička jsou univerzální a jednoduchá, pro holky i kluky. Volnější střih je slušivý a dává nám pocit volnosti v pohybu. V tričku můžeme tančit, procházet se v lese nebo si hrát s našimi dětmi a nic nás nebude limitovat,“ vysvětluje Josefina.
Každý model má na zádech vytištěné krátké heslo, symbol, které ho co nejvíce definuje. Ať je to „Lesem, mechem, potokem nebo lišejníkem“. Dámská varianta je navíc ozdobená fižím, které se začalo nosit již na přelomu 19. století ve Francii. Dámy je tehdy nazývaly Le fichu a jako velký trojcípý šátek se nosilo volně na hrudi, a ne jako muži na pevno uvázaný pod krkem. I toto malé gesto bere návrhářka jako symbol svobody, počátky osobitosti a ženské manifestace.
Kolekce obsahuje i pánskou variantu, která je navržena ve stejném stylu i barvách, chybí pouze fiží. I přesto, že se jedná o model určený mužské části populace, jsou unisex a určená pro každého.
Kolekce je i takovým teasingem před novou kolekcí pro sezónu Jaro/Léto 2020 s názvem Šumava, na kterou se zákazníci mohou těšit na konci května 2020.