Češi rádi provokují značkovým spodním prádlem. Podle ankety známou značku nechává schválně vykukovat z oblečení více než 21 % z dotázaných
Jeden z největších českých e-shopů se spodním prádlem Trenýrkárna.cz provedl společně s českou značkou spodního prádla Styx anketu ohledně oblíbenosti značkového prádla. Z ankety vyplynulo, že drtivá většina respondentů si na značkové spodní prádlo potrpí a rádi s ním provokují. Přiznali totiž, že si jej oblíbili nejen díky kvalitě, ale také pro značku samotnou, kterou se rádi pochlubí. Část z nich dokonce přiznala, že spodní prádlo nechává schválně vykukovat z oblečení, aby byla známá značka vidět.
„Provedli jsme společně s Trenýrkárna.cz anketu ohledně oblíbenosti značkového spodního prádla, ze které vyplývá, že je značkové prádlo mezi respondenty velmi populární. Téměř všichni (92 %) uvedli, že si jej rádi pořizují i ho pravidelně nosí. 71 % z nich jej nosí pro jeho kvalitu, design a provedení, a 21 % z nich si spíše potrpí na značku samotnou. Tu pak rádi nechávají na odiv okolí tak, že prádlo nechávají vykukovat z oblečení,“ komentuje výsledky ankety Adam Rožánek, zástupce české značky Styx.
Pouze 8 % respondentů uvedlo, že značkové prádlo nenosí.
V NAŠEM MÓDNÍM VYHLEDÁVAČI NALEZNETE HODNĚ DÁMSKÉHO ZNAČKOVÉHO SPODNÍHO PRÁDLA >>
V NAŠEM MÓDNÍM VYHLEDÁVAČI NALEZNETE HODNĚ PÁNSKÉHO ZNAČKOVÉHO SPODNÍHO PRÁDLA >>