Značka s.Oliver na módní události roku podpořila seniory
{phocagallery view=category|categoryid=1359|imageid=4186|float=left}Ve znamení motta REAL FASHION FOR REAL PEOPLE představila německá módní a lifestylová značka s.Oliver své podzimní a zimní kolekce návštěvníkům módní události roku Prague Fashion Weekend 2013. Samotné přehlídce předcházelo předání šeku v hodnotě 130.000,- Kč Nadaci Taťány Kuchařové - Krása pomoci. Finanční obnos, putující na pomoc seniorům, osobně předal marketingový ředitel módního řetězce s.Oliver Group Mokhtar Benbouazza přímo patronce nadačního projektu Taťáně Kuchařové.
Exkluzivně pro Prague Fashion Weekend
Výhradně pro tuto příležitost byla z Německa dovezena limitovaná edice ART COLLECTION, která vznikla ve spolupráci se šanghajským umělcem Qiu Shengxian. Charakteristický prvek „Mother and son" byl v kolekci s.Oliver přenesen na luxusní hedvábné a kašmírové látky. Jedná se o výrazné módní kousky se smyslem pro detail. Umělec ve svých expresionistických dílech kombinuje tradiční čínské umění se soudobými prvky.
Když krása a móda pomáhají
„Prague Fashion Weekend byl pro nás letos jednou z nejvýznamnějších příležitostí pro prezentaci značky. Na přehlídce byly, vyjma exkluzivní třešničky na dortu v podobě ART Collection, prezentovány módní trendy, které jsou na našich prodejnách skutečně k dostání," přibližuje projekt Petr Lubojacký z marketingu s.Oliver CZ&SK. „Zároveň jsme neváhali tuto výjimečnou událost propojit s charitativními aktivitami. Dnes již pravidelná spolupráce s Nadací Taťány Kuchařové – Krása pomoci má pro nás velký význam, neboť díky ní efektivně a smysluplně podporujeme oblast, na kterou se často zapomíná," dodává Petr Lubojacký.
{phocagallery view=category|categoryid=1359|limitstart=0|limitcount=0}