Viktor & Rolf: kompletní přehlídková kolekce exkluzivně na hlavním přehlídkovém molu Prague fashion weekendu!
{phocagallery view=category|categoryid=80|imageid=190|float=left}Jeden z nejluxusnějších módních konceptů v Praze, butik Obsession, zastupuje takové věhlasné světové značky, jako A. F. Vandevorst, Ann Demeulemeester, DRIES VAN NOTEN, Stella McCartney, LAGERFELD, Maison Martin Margiela, Oscar de la Renta, Paul Smith, BIKKEMBERGS, JIL SANDER, ELIE SAAB, NINA RICCI, nebo MONCLER. Jako první v České Republice představí Obsession v rámci Prague fashion weekend 2011, konaného ve dnech 24. - 25. září, kompletní přehlídkovou kolekci značky Viktor&Rolf. Všichni milovníci kvalitní módy se mají určitě na co těšit!
Viktor Horsting a Rolf Snoeren, oba narození roku 1969, se setkali během studií na Arnhem Academy of Art and Design v Nizozemsku. Společnou kariéru začali v Paříži roku 1993 a jejich první kolekce Hyères vyhrála tři ceny. V roce 2003 začali tvořit i pánské kolekce a postupně rozšířili tvorbu na doplňky, boty či parfémy. Kromě vlastní řady Viktor&Rolf spolupracovali s řadou dalších známých značek, jakými jsou například Samsonite, Shu Uemura (celá řada couture umělých řas), nebo Piper Heidsieck s jejich ikonickou lahví dnem vzhůru. V roce 2006 vytvořili kolekci pro H&M, která se setkala s nevídaným ohlasem.
„Chceme oslavovat život jako svět vašich snů. Náš vzkaz je mířen všem, koho vábí tento snový svět. Věříme v rozpolcenost, kouzlo, v naději i krásu." Deset let po založení značky zahájilo Pařížské muzeum módy retrospektivní výstavu o první dekádě jejich návrhářské práce. O dva roky později otevřeli svůj vlajkový obchod Golden Quadrilateral v Miláně a byli osloveni firmou L´Oreal k vytvoření jejich unikátního parfému Flowerbomb. V současnosti mají Viktor a Rolf své vlastní obchody ve 20 zemích světa.
Pro jejich tvorbu je charakteristické vrstvení, deformování tvarů, přehánění a neustálé se opakování klasických designových prvků. V několika jejich módních řadách naleznete kromě „haute couture" kolekcí i spodní prádlo, obuv, doplňky, šály, brýle, pánskou konfekci i parfémy.
Viktor a Rolf ulovili pozornost médií díky svým umělecky laděným, až divadelně pojatým módním přehlídkám a extravagantním kolekcím. Po letech strávených v ústraní všech akcí jako jsou týdny módy a podobně, protože byli příliš avantgardní pro „střední proud", se vyšvihli do světel módních reflektorů. Například pro pánskou kolekci v roce 2007 předváděli své modely sami a převlékali se přímo na molu, nebo kolekce pro jaro/léto 2009 byla předvena jen jednou modelkou a konala se pouze virtuálně.