Kolekce „Bulgari-Bulgari“ a prsteny Monologo
Bulgari patří k nejvíce ceněným šperkařským značkám s unikátním stylem, inspirovaným nadčasovou krásou řeckého a románského umění se zřetelným dotekem současnosti. Poznávacím znakem kolekcí je logo BVLGARI, které bylo poprvé použito ve 30. letech 20. století na fasádě zrekonstruované prodejny na Via dei Condotti v Římě. Jako dekorativní prvek se v roce 1977 objevilo v podobě dvojitého loga vygravírovaného na lunetě prvních hodinek „Bulgari-Bulgari".
První hodinky Bulgari-Bulgari se staly inspirací pro novou kolekci šperků. Jejich lunetu připomínají malé a velké kruhové prvky s dvojitým logem, jež zdobí náhrdelníky, náramky a náušnice z 18kt bílého či žlutého zlata doplněné onyxem, perletí nebo osázené diamanty. Doplňují je přívěsky upevněné na bavlněných šňůrkách nebo na jemných řetízcích různých délek, takže se stávají hlavní součástí šperku.
Logo BVLGARI je hlavním a jediným zdobným prvkem prstenů z nové kolekce Monologo, které jsou krásné ve své jednoduchosti: široký zlatý proužek zdobí pouze nápis BVLGARI, který je vyryt po obvodu prstenu. V jednoduché zlaté verzi je logo vyryto ve výrazném kontrastu mezi leštěným povrchem prstenu a matovým provedením nápisu. Ve verzi demi-pavé je elegance grafického motivu zdůrazněna diamanty (0,38ct), které jsou posazeny na ploše loga. V nejvzácnějším modelu, který je proveden buď v bílém, nebo růžovém zlatě, se pavé točí kolem celého kroužku, diamanty (1,61ct) jsou tedy posazené v detailu loga BVLGARI i na celé ploše prstenu a zdůrazňují tak jeho moderní charakter.
Novou kolekci šperků Bulgari prodává společnost Carollinum ve své exkluzivní prodejně v Pařížské ulici 11, Praha 1.