Mistrovské šperky Roberto Coin poprvé v České republice
Už o čtyři roky později se značka Roberto Coin umístila na sedmém místě mezi nejznámějšími klenotnickými jmény v USA. Brzy se stala velmi oblíbenou také v Itálii, Rusku a mnoha dalších zemích. V současné době má Roberto Coin více než 800 prodejních míst po celém světě a svým zákazníkům nabízí až 600 nových modelů ročně. Každý šperk odráží nejen mimořádnou invenci svého tvůrce, ale také inspiraci odlišnými kulturami, historií i dneškem.
Jméno Roberto Coin je spojeno s několika revolučními inovacemi v klenotnickém oboru. V roce 1978 jako první použil zlato ve všech třech odstínech, později znovu oživil klasický typ úpravy - „saténový" povrch zlata.
Kolekcím Roberto Coin v současnosti dominují polodrahokamy a diamanty a právě způsobem broušení diamantů je značka Roberto Coin zcela unikátní – v roce 2003 vzniká tzv. patent „Cento" – diamant se stovkou faset. Takto vybroušený diamant září neuvěřitelným jasem, díky kaleidoskopickému efektu dokáže zachytit a odrazit světlo v jakémkoliv prostředí. Tento nový způsob broušení diamantů proslavil svého autora po celém světě a dodnes jasně odlišuje diamantové šperky značky Roberto Coin od jiných.
Šperky, kterými se rády zdobí ženy na celém světě včetně celebrit jako je Nicole Kidman, Gwyneth Paltrow, Madonna nebo Sharon Stone, tedy konečně můžeme vidět na vlastní oči, v novém šperkařském butiku této značky v Pařížské ulici.