Loading color scheme

OUTLET ARENA MORAVIA NAVŠTÍVIL JEDEN MILION NÁVŠTĚVNÍKŮ

Outlet-Arena-Moravia4 Outlet Arena Moravia (OAM) úspěšně oslavila první narozeniny a za první rok prošlo bránou do outletového světa přes milion zákazníků. Každý týden zde nakoupí průměrně přes 20 000 lidí a tato návštěvnost se během předvánočních nákupů zásadním způsobem zvyšuje. Současná obchodní obsazenost činí přes 80 %, což v porovnání s jinými outlety je v prvním roce provozu nadprůměrný výsledek. Do budoucna OAM chystá rozšířit centrum o nové solitérní stavby, pokračovat v podpoře Moravskoslezského kraje a v neposlední řadě na jaře 2020 doplnit svou již širokou nabídku obchodů o nové značky světového renomé.

OAM s plochou více než 12 000 m2 je největším outletovým centrem na severní Moravě, ve kterém lze nakoupit nejen kvalitní značkovou módu s garantovanou slevou minimálně 30 %, čímž se liší od klasických nákupních center. Lidé začínají vnímat ostravský outlet jako místo, kde lze nakoupit za výhodných podmínek, ale také jako zajímavý turistický cíl, díky pestrému programu doprovodných akcí během celého roku. Nejúspěšnější akcí letošního roku se stala listopadová oslava prvních narozenin nebo únorový MAXI výprodej.

„Čísla za první rok jsou ve většině, námi hodnocených ukazatelích, nad naše očekávání. Návštěvnost nám meziměsíčně roste v řádech jednotek až desítek procent. Daří se nám přivádět nové značky, letos to byly Hannah či na podzim luxusní značky Guess, Calvin Klein a Marciano. A to nejpodstatnější postupně se dostáváme do povědomí zákazníků nejen v severomoravském kraji, ale pomalu také k slovenským a polským zákazníkům jako oblíbená nákupní destinace,“ říká Petr Leder, ředitel Outlet Arena Moravia.

OAM se nachází na konci  první fáze, jejímž cílem je stabilizace a vyčlenění si své pozice na trhu. „Našim cílem v prvním fázi není dosáhnout 100 % obsazenosti, ale stabilizovat se na trhu, tak ať můžeme přikročit k dalším fázím, které povedou k rozvoji našeho centra v horizontu 7 až 10 let. Do budoucna počítáme s investicemi v řádech milionu eur pro zvýšení komfortu našich zákazníků, tak také i k rozvoji místního regionu,“ odpovídá Petr Leder.

Ostravský Outlet se za první rok fungování stal mimo jiné také významným partnerem mnoha projektů v celém regionu. Mezi letošní významné projekty patřil Nadační fond Křídlení, místní hudební festivaly, spolupráce s FC Baník či DOV, díky které se za peníze OAM podívalo do Světa techniky více než 2 000 školáků zcela zdarma.

„I v nadcházejících letech zůstává jednou z našich priorit podpora Moravskoslezského kraje na poli kulturním, vzdělávacím i charitativním. V roce 2020 budeme pokračovat v aktuálně uzavřených partnerství, opět podpoříme jako hlavní generální partner hlučínský festival Štěrkovna Open Music či s jistotou zopakujeme akci Průvan v šatníku pod záštitou Českého červeného kříže a bude toho mnohem víc,“ dodává Šárka Kreissová marketingová manažerka OAM.