Pánská pasáž - to pravé pro muže
Pánská pasáž, jejíž otevření se chystá na jaro 2011 (přelom dubna a května), se stane první obchodní zónou v České republice orientovanou na muže. Komplexnost nabídky exkluzivních „pánských" obchodů a služeb soustředěných na jednom místě je mimořádná i v celoevropském kontextu. Portfolio firem a značek je zárukou prvotřídní úrovně. Jejich výběr je podřízen preferencím a zájmům jasně definované cílové skupiny - mužům různého věku, profese či národnosti, které spojuje chuť dopřát si to nejlepší, investovat do svého vzhledu, nechat se hýčkat. Pánská pasáž, jejíž prostory mají rozlohu více než 800 m2, bude přístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu. Developerem unikátního projektu je společnost Metrostav a.s., celková investice dosáhla 70 milionů Kč.
Pánskou pasáž provoní gastronomické lahůdky z bistra a obchodu s čerstvými produkty italské provenience. Péče o elegantní vzhled začíná v pánském holičství (s tradičním holením břitvou) nebo v krejčovství s mistrovským šitím oděvů na míru a pokračuje výběrem z řady butiků světových značek, obchodů s obleky, obuví, košilemi, kravatami, šálami, hodinkami, doutníky, alkoholem, psacími potřebami, parfémy, doplňky pro všední den i pro výjimečné příležitosti...
Možnosti pronájmu prodejních prostor jsou ještě stále otevřeny, zájem zatím projevili například holičské salony Franck Provost, Česká zbrojovka a.s. Uherský Brod, klasické krejčovství Josef Knize z Vídně, obchod s doplňky Top Drawer, Wine Food Market, směnárna Alfa, Pizzeria Basta, butiky Prestige Man, Ralph Lauren, Vicomt a Henri Lloyd, francouzská kosmetická značka Fragonard a další.
Pánská pasáž zkrátka nabízí vše, co muži potřebují k životu. Zatímco oni často jen tuší, co všechno jim může udělat radost, ženy to dobře vědí. Proto bude pánská pasáž častým cílem také jejich nákupů.
Elegance, noblesa, prvotřídní kvalita, charismatičtí muži s osobitým stylem. Vítejte!
Pánská pasáž představuje přelomové pojetí koncepce obchodních center. Participující firmy a značky nejsou v přímé konkurenci, jejich sortiment se doplňuje, takže mohou fungovat v určité synergii. Jednotícím komponentem je dominantní vizuální prvek - logo, které je použito v interiéru pasáže i v designu visaček na tašky, balicích papírů atp.