Česká značka Pura Vida plní přání těch nejmenších zákaznic – dětské legíny jsou k dostání ve třech oblíbených designech
Pura Vida vyrábí již čtyři roky ikonické legíny, které hrají všemi barvami a jejich nositelky dělá nepřehlédnutelnými. Každá upřednostňuje jiné využití – některé v legínách Pura Vida cvičí ve fitku nebo třeba jógu, jiné je zařadí do běžného šatníku a chodí v nich do práce či do kavárny. A potvrdilo se, že nádherně pestré legíny nadchly nejen dospělé, ale také děti.
Po neustálých dotazech zákaznic, zda má značka v plánu i dětské legíny, se Pura Vida rozhodla přáním vyhovět a vytvořila kolekci dětských legín v nejoblíbenějších designech Bulldog, Jednorožec v kosmu a Malý princ a západ slunce. Všechny se samozřejmě dají zakoupit i ve variantě pro ženy, a tak mohou mít holčičky stejné legíny jako jejich maminky.
„Tři dětské vzory jsou reakcí na mohutnou poptávku maminek, které jsou naše skalní zákaznice. Už dlouho na nás naléhaly, že by chtěly mít se svými holčičkami identické legíny. A také na nás naléhaly jejich dcerky, kterým se tyto tři designy obzvláště líbí,” říká Petruccya, návrhářka a spolumajitelka značky Pura Vida.
Legíny jsou vyráběné z rychleschnoucího, pružného materiálu Sinapsi a disponují vysokým pasem. Jsou k dostání ve velikostech od 104 do 164 cm, tedy cca od 3 do 14 let.
Pura Vida
V případě Pura Vidy všechno začalo v roce 2016 legínami, které Petra Němečková a Petruccya původně ušily pro sebe, aby měly motivaci cvičit. Všechny módní kousky značky Pura Vida šijí zručné švadlenky podle návrhů Petruccye, každý z nich je tak tou nejlepší ukázkou poctivého řemesla. Důvod, proč si tolik zakládají na lokální tvorbě, je jednoduchý:
„Moje babička byla švadlena. Milovala jsem se jí dívat pod ruce a dodnes si pamatuji ten její spokojený výraz ve tváři, když tvořila nové outfity. V Pura Vidě si vážíme tohoto krásného řemesla a zručných českých švadlen. V dnešní době to spíš vypadá, že všichni chtějí být manažeři, lídři, investoři, ale bez dobrého řemesla těžko přežijeme. A proto chceme udržet krejčovinu naživu. Navíc jsme lokální firma, máme lokální zákazníky, tím pádem podporovat lokální trh je pro nás samozřejmostí,“ říká Petruccya.