Loading color scheme

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_m YSL_M_II_m Dámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_m PUMA_SHOT_5-607F_m Praha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelka Jednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy. boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymek kostym Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.

Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009

Logo H&D Aktuální kolekce společnosti H&D, dostupná v síti obchodních domů TESCO (na Národní třídě v Praze, v Brně vedle Vaňkovky, v Liberci, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích), pod sebou skrývá značky Depeche H a Hardstone. Společnost H&D, která českém trhu působí již od počátku 90. let, nabízí ležérní, komfortní a cenově přijatelnou módu s tradicí.

Logo Depeche h Dámská značka Depeche H přináší široký výběr střihů sukní, šortek a kalhot. Jednoduchá bavlněná trička a tílka skvěle umožňují vrstvení. Nechybí ani lehké bundičky, saka a romantické šaty s květinovými vzory. Značka Hardstone, především pánská, má nádech safari stylu. Plátěné kalhoty a šortky dotváří bohatý výběr denimu. Košile zahrnují množství provedení i motivů od proužků přes kostky až k mladistvému květování.

 

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..

Vzory! Vzory! Vzory! – Jaro v Lindexu je ve znamení The Power of Prints

Logo Lindex Znaky, potištěné vzory, byly vždy důležitou součástí módy. Nyní o něco více a důležitěji než doposud. V letošním jaru jsou vidět v kolekci Lindex vzory ve všech podobách a barevných variacích. Jemné šaty, halenky a tuniky v mnoha různých potiscích a barvách - s inspirací vzdálené krajiny a kultury v etnické kombinaci. Power of Prints!

Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.

Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Jarní kolekce Noppies rozzářila dětské oblečení veselými barvami

Noppies - jarní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží světových značek. Svým zákazníkům nabízí jen to nejlepší - právě teď jarní kolekci renomované holandské značky Noppies pro miminka (Newborn) i odrostlejší děti (Baby).

Noppies - jarní kolekce 2009 Kvalitní materiál, dokonalý střih a komfort - to jsou základní atributy, na které sází návrháři značky Noppies. Dobře znají své malé zákazníky, kteří nijak zvlášť nemilují věčné svlékání a oblékání, střihy jsou proto promyšleně jednoduché a praktické. Oblečení je ušito z pohodlných přírodních materiálů, děti se v nich cítí jako v měkoučké mámině náruči. Použité textilie jsou navíc velmi odolné a profesionálně zpracované, takže bez následků zvládají všemožné pohybové aktivity svých nositelů. Jednotlivé kousky - od roztomilých triček, přes kalhoty a mikiny - jsou snadno kombinovatelné, přímo stvořené k vytvoření vlastního stylu. Jarní kolekce zůstává věrná tradici svěžích barev, typických pro značku Noppies. Oblečení opět zdobí originální veselé obrázky, které vykouzlí úsměv na tvářích dětí i dospělých. Pro Noppies je velice důležité, aby dětská kolekce byla co nejdostupnější, nikoliv však na úkor kvality!

Kolekce Dunhill pro jaro/léto 2009

Logo Dunhill Slavný herec Jude Law, považovaný za jednoho z nejpřitažlivějších mužů současnosti, se stal již potřetí tváří luxusní londýnské značky Dunhill.

Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.

BANDOLERA – kolekce jaro/léto 2009

Bandolera - kolekce jaro/léto 2009 Cítit se pohodově v komfortním oblečení patří k univerzálnímu jmenovateli bohaté nabídky nizozemské společnosti Bandolera. Aktuální trendy - to jsou zajímavé barvy, fantazijní tisky, nově viděné kombinace. Velký návrat na módní scénu hlásí retro safari a detaily koloniálního stylu. Cool řady, inspirované maskulinním oblečením, ještě víc pracují s variabilitou a možnostmi proporcí i střihových možností všech outfitů.

Předjaří 2009

oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.

Modeflash jaro 2009

Logo Charles Vögele „Ženskost a barevnost"

Dámská kolekce

Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009 Německá módní značka s.Oliver má letos důvod k oslavě! Vznikla totiž v roce 1969, tedy přesně před 40 lety. Dnes jde o významnou společnost s mezinárodní působností, která vytváří aktuální, designérsky nápaditou a cenově dostupnou módu. Nová kolekce je jako vždy kvalitní, trendová i kombinovatelná a orientuje se především na casual módu a relax styl. A jako vždy se drží klíčového mota značky: SKUTEČNÁ MÓDA PRO SKUTEČNÉ LIDI. Na českém trhu je značka zastoupena od roku 2004 a zaměřuje se především na tyto řady:

Casual (ženy, muži)

Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.

Džínová bunda je hitem letošního jara

Logo Lindex Džínová bunda je come-backem letošní jara a je k dostání v Lindexu pro děti veškerého věku.

"Hodně sázíme na původní model džínové bundy. Bude stejně samozřejmý pro nošení jako klasické džíny", říká team designérů dětského oddělení v Lindexu.

Bunda pro chlapce je ve tmavé riflovině s klasickým ošoupaným vzhledem. Bunda pro menší chlapce má mimo jiné pletené náplety u rukávů. Džínová bunda pro děvčata je hezčího vzhledu pro zdůraznění modré barvy rifloviny.

Také malé dětátko si letošní jaro najde svoji džínovou bundu, hezký model s hřejivou jemnou podšívkou a s módní kapucí.

Prohlédněte si džínové bundy od designérů Lindex (PDF).

HAPPY ORGANIC FARM – nová ekologická kolekce pro děti

Logo Lindex Život na vesnici, příroda a severské tradice jsou inspirací Lindexu v nové ekologické jarní kolekci pro děti.

"Vycházela jsem z tradičních zvířat na vesnici ze severu a ozdobila jsem oděvy veselými ovečkami, kravičkami, koníčky a kuřátky. Je příjemné když jsou použita naše klasická zvířátka namísto různých zvířat z džungle", říká Linda Sturesson, designérka pro dětské oddělení v Lindexu.

Zvířátka vypadají jakoby byla vybrána ze starých ilustrací a pohádkových knih, upravena tak, aby vypadala roztomile dětsky. Také barvy jsou voleny tak, aby zdůraznili starodávný, trochu nostalgický dojem. Barevná škála zahrnuje červenou, žlutou, zelenou a hnědou.

V kolekci pro děti (výška 56-86) body, kalhoty a čepice. A pro trochu větší děti (výška 86-116) najdete topy, košile, džíny, spodní prádlo a čepice. Veškeré oděvy jsou vyrobeny z ekologické bavlny.

Prohlédněte si kolekci Happy Organic Farm (PDF).

The In between collection – nejhezčí jarní spodní prádlo

Logo Lindex Nová jarní kolekce In Between Collection v Lindexu poukazuje na svůdnou kombinaci romantiky a elegance. Kolekce vybraného spodního prádla zvýrazňuje nejlepší partie ženského těla.

Spodní prádlo považujeme za součást každodenního nošení. Spodní prádlo s funkčním střihem a detaily jako např. krajky, volánky a rozetky. Barevná škála obsahuje bílou, černou a také jemné pastelové odstíny.

Mezi modely můžeme spatřit:

The Everyday´s Essentials Bra - dobře sedící, elegantní podprsenka s volánovými okraji
The Delicate Lace Bra - hezká podprsenka s krajkami a malým volánovým okrajem organza.
The Soft Lace Bra - hladká podprsenka celá v krajkách
The Great Blazer Bra - krajková podprsenka se zapínáním vepředu a pěkným retro vzhledem. The Perfect High Panty - příslušné krajkové kalhotky
The Very Chic Bra - ultra chic tvarovatelná podprsenka se zapínaním vepředu a s detaily korzetu na zadní straně a ramínkem s krajkami
The Luxurious Camisole - romantická košilka se vzorem růží a s volánky

Kromě toho kolekce obsahuje The Special Lace Slip, The Perfect Party Bra, The Serious Business Bra a k veškerým modelům podprsenek jsou také k dispozici vhodné kalhotky.

Romantika přichází

Logo Lindex Romantika bude hrát jednu z hlavních rolí v době, kdy bude nová jarní kolekce přicházet na módní scénu.

Hýřit budou převážně romantické detaily jako volánky, zlaté našité dekorace a výšivky-seznam by mohl být ještě delší. Také motivy na obrázcích jsou často znázorněny jako něžná romantika, s květinami tvořící nejdůležitější prvky jarní módy. Všude můžeme vidět sladké květiny a romantické růže jsou určitě jedním z nejoblíbenějších motivů. Mezi barvami si můžeme všimnout krásné pastely jako růžová, světle modrá, světle tyrkysová a světle zelená a na pozadí neutrální barvy jako světle šedá, béžová, bílá a černá.

Šaty jsou často jasnou volbou, ale také široká sukně patří k jarním favoritům a taktéž romantická blůza.

Veškeré romantické motivy v jarní módě vypadají opět velmi svěže. Romantické motivy se kombinují nejlépe způsobem, který příliš nezdůrazňuje roztomilé vzory. Přidejte k romantickým oděvům něco drsnějšího, abyste vytvořili nový a rockový velkoměstský vzhled. Raději módně než příliš sladce, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Už ať je tu zima!

„Bundy mají nový lesk"

Logo Charles Vogele Outdoorová móda v zimě 2008/09 staví na mixu materiálů a objemů. Jednoznačně se hlásí k pěstěné, neformální eleganci s vysokou dávkou individuality. Často se kombinují protichůdné látky - studené s teplým materiálem, subtilní k objemnému či technické k přírodnímu.

Lesk zaujímá u outdoorových bund jednu z prvních příček. Při pohledu na moderní, většinou prošívané bundy v lakovém, potahovaném či technizujícím provedení se na zimu nelze netěšit. Kapuce s podšívkou z umělé kožešiny, snímatelné kožešinové límce či lemování, ale také ozdobné kovové a cvočkové doplňky nebo mohutné knoflíky a zipy propůjčují bundám opravdový šmrnc. Ke zlatým hřebům sezóny patří také módní městské bundy a krátké kabáty z příjemně měkkých směsí vlny.

Rozličné kalhoty z tmavé džínoviny (tmavě modrá, černá) jsou ideální ke všem bundám a kabátům. Zimní oblečení dokreslují efektní šály a pokrývky hlavy.

Na party můžou všichni

Logo Lindex Všichni si na sebe vezmou to nejlepší, když se má něco slavit, na věku nezáleží.

„Sváteční kolekce jsou v této sezóně jak tvrďácké, tak trochu slušňácké, roztomilé a slavnostní," říká Emma Wiklund, Fashion and Consumer Advisor v Lindex.

Pro holky jsou letos velkým svátečním hitem šaty. Šaty pro malé holčičky jsou andílkovsky roztomilé s detaily jako jsou krajky, volánky a rozety a v materiálech jako organza, satén a samet. Sváteční šaty velkých holek se inspirují sedmdesátými léty v cool mixu vzorů a materiálů.

Sváteční šaty kluků se inspirují osmdesátými a devadesátými léty a anglickou rockovou kulturou ve spoustě přístupů. Důležitým oblečením pro velké i malé kluky jsou košile a různé typy vest, tvrďácky sladěné s elegantními džínami.

Prohlédněte si leták ve formátu PDF.

Anna & Viktorie Maternity Line – stylová móda i pro těhulky

Anna a Viktorie - stylová móda i pro těhulky V přízemí nákupní galerie Černá růže v Praze v ulici Na Příkopě najdete od pondělí 6. října nový obchod s těhotenskou módou ANNA & VIKTORIE MATERNITY LINE. Nabídka velice slušivých a elegantních modelů zahrnuje sortiment proslulých značek Esprit, Noppies, Boob, Queen Mum a BellyButton. Vedle nenahraditelných bavlněných triček nebo kalhot s pružným a vysokým pasem najdete v obchodě i dlouhé svetříky, tuniky, vesty a topy v teplých podzimních barvách, které můžete libovolně vrstvit a kombinovat podle nejnovějších trendů. Oblíbené ženami po celém světě a velmi praktické jsou speciální trička pro kojící ženy, které díky originálnímu střihu umožňují prožívat kojení intimně a bez nechtěného odhalování. V prodeji je i pohodlné spodní prádlo značky Noppies a Cariwell a také mexické rolničky Bola - ozdobné přívěšky na krk, které jsou nejen slušivé, ale velmi jemně zvoní, a tím uklidňují miminko v bříšku.