Jubilejní 50. prodejna CCC byla otevřena na Hlavním nádraží
{phocagallery view=category|categoryid=214|imageid=671|float=left}Společnost CCC BOTY CZECH, která působí na českém trhu od roku 2005, otevřela svou jubilejní padesátou prodejnu. Obuv pro ženy, muže a děti na všechny sezóny i příležitosti pod hlavičkou CCC si mohou zákazníci nově koupit v horní pasáži pražského Hlavního nádraží.
„Prostor Hlavního nádraží je pro nás ideální, neboť nabízí nákupní potenciál až desítek tisíc návštěvníků denně. Zároveň je to výrazné místo, které se skvěle hodí právě pro 50. prodejnu a pro propagaci značky CCC Boty," vyjádřil se k tomu Roman Puchala, jednatel společnosti CCC BOTY CZECH. Padesátou prodejnu najdou zákazníci v prvním podlaží vedle parfumerie Sephora a naproti obchodu Orsay. Nabízí prodejní plochu 310 m2 a kompletní kolekce obuvi i kabelek značky CCC. Na podzim 2011 budou její otevření podporovat také slevové akce na připravovaných facebookových stránkách.
„Chceme pokračovat podle plánu bez ohledu na obecnou hospodářskou situaci. Během tří nebo čtyř let bychom rádi dosáhli počtu 65 až 70 poboček po celé zemi," vysvětluje Roman Puchala, a doplňuje: „Praha je v rámci naší expanze samozřejmě klíčovým místem." V roce 2010 dosáhla společnost CCC Boty obratů téměř půl miliardy korun a zaznamenala tak 33% nárůst obratu oproti předchozímu roku. Za šest let na českém trhu se společnosti CCC podařilo expandovat do všech krajů kromě Vysočiny, kde je plánováno otevření prodejny do roku 2012. Jenom v Praze najdou její zákazníci osm prodejen, v Brně sedm, zastoupena je i v menších okresních městech jako je například Opava, Prostějov či Kolín.
Prodej v prodejnách CCC je založen na principu „house of brands", spočívající na prodeji mnoha značek pod jednou střechou. V drtivé většině je prodej uskutečňován s vlastní značkou (mj. Lasocki, Clara Barson). Prodejny CCC se nachází ve velkých a středních městech (více než 30 tis. obyvatel) a jsou umístěny ve velkých obchodních centrech nebo retailových parcích u důležitých komunikačních tahů v prestižních městských lokalitách. Standardní plocha vlastních prodejen je mezi 300-500 m2.
Výrobky společnosti jsou určeny pro široké spektrum zákazníků, počínaje od té nejnáročnější klientely módních butiků, přes klienty středního segmentu trhu, pro které poměr kvalita/cena hraje základní roli, až pro méně náročné klienty, hledající obuv ve slušné kvalitě za dostupnou cenu.
{phocagallery view=category|categoryid=214|limitstart=0|limitcount=0}