Martini – značka obdivovaná ženami i muži po celém světě
{phocagallery view=category|categoryid=672|imageid=1874|float=left}V Čechách je italský vermut Martini vnímán spíše jako drink vhodný pro ženy. Ve světě je ale situace odlišná. Martini si dopřává také mnoho mužů, a to i z řad celebrit a jiných významných osobností. Jde o jeden z nezaměnitelných symbolů uměleckého prostředí a vytříbeného stylu.
Martini příští rok oslaví již 150 let od svého vzniku. Značka produkující výtečné vermuty a sekty, dostupné po celém světě, si postupem času našla své obdivovatele mezi miliony lidí. Stala se jedním z neodmyslitelných symbolů Itálie, všeobecně považovanou za kolébku kultury a módy.
{phocagallery view=category|categoryid=672|imageid=1875|float=right}Mezi milovníky Martini z řad významných osobností patřil například americký malíř, grafik a filmový tvůrce Andy Warhol. Spjaty s touto značkou jsou také charizmatické tváře Seana Conneryho nebo George Clooneyho, kterého si vybavíme z nedávných reklamních kampaní. Pro značku se nedávno nadchlo i návrhářské duo Dolce & Gabbana a dokonce se oba tito pánové podíleli na vzniku exkluzivní limitované edice Martini Gold.
Avšak první, co si člověk automaticky vybaví, když slyší slovo Martini, je filmová ikona James Bond, protože právě Martini tvořilo důležitou ingredienci jeho oblíbeného drinku, který nese stejné jméno.
Martini je nedílnou součástí celé řady dalších koktejlů. Jejich popularita neustále roste. „V průběhu léta pravidelně stoupá zájem zákazníků o Martini mix drinky, především díky jejich osvěžující a rafinované chuti. Jedním z nejoblíbenějších je Martini Royale, který tvoří vyvážená kombinace Martini Prosecco a Martini Rosato," říká Martin Brodský, Brand manager značky Martini pro český trh, a dodává: „Lidé si velmi oblíbili také míchané drinky, jejichž hlavní ingrediencí je jeden z vermutů Martini v kombinaci např. s tonikem nebo se spritem."