JOHNNIE WALKER® je nejhodnotnější značkou whisky na světě
JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL® představuje limitovanou edici, vytvořenou u příležitosti oslavy 100. výročí založení této ikonické značky.
Podle právě zveřejněného výzkumu je JOHNNIE WALKER značkou, která má největší hodnotu ze všech značek whisky na světě. Výsledky výzkumu, realizovaného agenturou MillwardBrown, přišly právě v době, kdy JOHNNIE WALKER představuje výroční limitovanou edici ke 100. narozeninám značky BLACK LABEL.
JOHNNIE WALKER BLACK LABEL již dosáhl pozice nejpopulárnější prémiové míchané skotské whisky2 a výroční limitovaná edice jeho silnou pozici dále potvrzuje.
Stylová výroční láhev z černého skla, zdobená pravým zlatem, je skutečným designovým skvostem a bezpochyby se stane vyhledávaným sběratelským kouskem, ve kterém ožívá dědictví této ikonické značky. Na zadní straně láhve je ztvárněna časová osa, která představuje největší milníky v historii značky od jejího založení v roce 1820. Whisky je smíchána podle tradičního postupu, který pro ni byl charakteristický již v době založení značky a ještě pár desítek let předtím. Předchůdcem BLACK LABEL byla totiž Old Highland Whisky, smíchaná synem Johna Walkera Alexandrem v roce 1867 a později přejmenovaná na BLACK LABEL.
Michaela Dianišová, brand manažerka JOHNNIE WALKER, říká: „Jsme ohromně potěšeni výsledky výzkumu nejen z toho důvodu, že potvrdily naši silnou pozici, ale také proto, že se tak stalo právě v roce tak výjimečném pro značku JOHNNIE WALKER a speciálně BLACK LABEL.“
Rodinný klan Walkerů přejmenoval svou nejvýznamnější míchanou whisky na BLACK LABEL v roce 1909, když zjistil, jak velkou marketingovou příležitostí pro vytvoření silné značky se stal design jejich výrobku. Zákazníci totiž sami začali jejich whisky podle typické barvy a nezaměnitelného sklonu etikety označovat jako „tu whisky s černou etiketou“. Vnuci Johna Walkera, George a Alexandr II., pak prokázali podnikatelského ducha a rychle začali tuto příležitost naplňovat. Jejich oddanost principům zákazníkovy spokojenosti, maximální kvality a inovativních řešení se přenesla i do dnešních dnů.
Na své cestě historií JOHNNIE WALKER zažil světové války, revoluce, rozmachy a krachy, a nikdy se nezastavil. Limitovaná edice BLACK LABEL se tak stává skvělou oslavou průkopnické minulosti značky JOHNNIE WALKER a příležitostí pozvednout sklenku k přípitku na dalších 100 let nekončících úspěchů.
Výroční limitovaná edice JOHNNIE WALKER BLACK LABEL bude k dostání ve vybraných řetězcích a v e-shopu www.global-wines.cz od listopadu 2009 do vyprodání zásob.