Dana Morávková se připravuje na jaro
Zima je sice ještě před námi, ale francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) již myslí na nadcházející jaro a léto 2010. V chladném podzimním odpoledni připravovala herečka Dana Morávková spolu se známým módním fotografem Standou Merhautem imageovou kampaň pro příští sezónu. Focení jarních a letních modelů naštěstí neprobíhalo jen v ulicích Prahy, ale i v typické pařížské restauraci Chez Marcel na Starém městě.
Focení kampaně si Dana Morávková užívala, i když venkovní teploty rozhodně nevybízely k odkládání kabátů. „Na tuhle práci jsem se skutečně těšila, protože tato francouzská značka je mi velmi blízká svým stylem. Nejenže dávám přednost nadčasové eleganci, ale také si cením toho, že oblečení lze snadno a s vtipem kombinovat. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a nějaký kousek si odnesu domů.“
Modely pro jarní a letní sezónu 2010 vyzařují eleganci, jas i nenucenou pohodu. Jsou šarmantní, stylové a nadčasové. Kolekce představuje víceúčelovou módu pro pracovní i neformální příležitosti a nese se ve znamení typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Elegantní kostýmy, nápadité šaty i oblečení pro volné chvíle upoutá dokonalým zpracováním a nevšedními detaily. Městský styl okouzlí černobílou klasikou a nestárnoucí červenou nebo osvěží jemnými pudrovými odstíny. Safari styl přináší nové nuance khaki, béžové a hnědé. Každý styl samozřejmě dotváří zajímavé doplňky v podobě obuvi, kabelek, pásků či bižuterie.
Česká republika je první a zatím jedinou zemí, která připravuje vlastní reklamní kampaň. Její tváří se pro letošní rok stala herečka a choreografka Dana Morávková, která si zcela získala vedení této francouzské značky. Úspěch kampaně přispěl k rozhodnutí o pokračování spolupráce i v příštím roce.
Herečku líčila vizážistka Adriana Bartošová, o vlasový styling se postarala Jana Burdová, držitelka ocenění Kadeřník roku 2008 v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.