Loading color scheme

Penélope Cruz se na jaře představí v roli modelky pro Lindex

{phocagallery view=category|categoryid=1088|imageid=3196|float=left}Také letos si společnost Lindex vybrala pro exkluzivní spolupráci filmovou hvězdu první kategorie. Během jarní sezóny se v roli modelky představí krásná a výjimečným talentem obdařená herečka Penélope Cruz. Stane se hvězdou tří kampaní: na červeném koberci, v pohodlí domova a během pozdní snídaně se svými blízkými ve středomořském stylu.

„Penélope a její vytříbená elegance do kolekce vnáší nádhernou ženskost. Její úžasný temperament, fascinující životní styl filmové hvězdy a smysl pro humor dodají celé kampani zábavu a vzrušení," říká Johan Hallin, ředitel konceptuálního a marketingového oddělení společnosti Lindex.

Penélope Cruz bude modelkou společnosti Lindex ve třech jarních kampaních, během kterých s touto hvězdou strávíme celý víkend. Páteční večer je skvělou příležitostí pro oslňující večírek s červeným kobercem a zástupem fotografů. V sobotu herečku zastihneme doma při odpočinku v jejím oblíbeném oblečení. Nedělní dopoledne pak Penélope stráví v prostorách středomořské vily, kde si dopřeje pozdní snídani se svými blízkými.

„Roli modelky pro velkou mezinárodní společnost jako Lindex jsem si moc užívala. Oblečení se mi líbí a přesně vystihuje můj styl," říká herečka.

„Penélope Cruz je tou nejlepší volbou. Módu prezentuje naprosto fantasticky – je pozitivní, sebevědomá, vřelá a vyzařuje z ní spousta energie, takže skvěle zosobňuje značku Lindex. Je známá po celém světě, což je jednoznačná výhoda, protože naše společnost působí na globálním trhu," dodává Johan Hallin.

Od roku 1997, který znamenal přelom v její kariéře, se Penélope Cruz objevila v mnoha skvělých filmech, jako Vše o mé matce či v dalším, cenami ověnčeném filmu Pedra Almodóvara, Volver. Získala Oscara za za ztvárnění Maríe Eleny ve filmu Vicky Cristina Barcelona režiséra Woodyho Allena.

Poslední významná mezinárodní spolupráce se odehrála mezi značkami Lindex a Missoni a vzbudila vlnu zájmu na mezinárodním poli. Díky kampani byl překonán rekord ve výši finančního výtěžku určeného na boj proti rakovině prsu.

„Spolupráce s osobnostmi při navrhování kolekcí tvoří součást naší marketingové strategie. Je samozřejmě mimořádně uspokojivé, když naše kampaně vzbudí na internetu pozornost," dodává Johan Hallin.

{phocagallery view=category|categoryid=1088|limitstart=0|limitcount=0}