Světová topmodelka Karlie Kloss se stala tváří kolekce Matthew Williamsona pro Lindex
{phocagallery view=category|categoryid=1261|imageid=3883|float=left}V září společnost Lindex "odtajnila" kampaňové fotky k dlouho očekávané kolekci, kterou vytvořil britský návrhář Matthew Williamson. Tváří kampaně se stala světová topmodelka Karlie Kloss. Jejím partnerem není na fotkách nikdo jiný než samotný tvůrce kolekce. Výsledkem jsou originální snímky, které doslova srší optimismem a pozitivní energii.
Fotky vznikly v londýnském studiu pod taktovkou známého módního fotografa Gianpaola Sgury, což Matthewovi umožnilo zúčastnit se - i přes nabitý program - focení a promítnout do snímků svou vlastní vizi a nadšení pro věc. Styl kampaňových fotek skvěle koresponduje s výraznými barvami, barevnými vzory a zdobnými detaily, které jsou pro kolekci tolik typické. Návrhář tento styl zvolil zcela záměrně – barvy, zdobení a odvážné potisky totiž oblečení dodávají pozitivního ducha, radost a optimismus.
Součástí kolekce bude také speciální tričko s potiskem z Williamsonovy dílny SHOW SOME LOVE. Symbolizuje smysl celé kampaně – podpořit dobrou věc a přispět k boji proti tak závažnému onemocnění, jakým je rakovina prsu. Celá částka z prodeje každého kusu bude věnována Alianci žen s rakovinou prsu, konkrétně projektu Bellis Young & Cancer, který soustředí pozornost na mladé pacientky s touto chorobou. Tričko bude k dispozici ve všech prodejnách Lindex od 7. října.
„Je to opravdu velmi důležitá věc. Jsem opravdu hrdý, že můžu tuto úžasnou kampaň značky Lindex podpořit a že jsem dostal příležitost přispět svou trochou do mlýna", dodává Matthew Williamson.
Kolekce vstoupí do prodeje dne 4. října ve vybraných prodejnách Lindex a na www.lindex.cz. Deset procent z prodeje bude věnováno na podporu boje proti rakovině prsu.
{phocagallery view=category|categoryid=1261|limitstart=0|limitcount=0}