Loading color scheme

CCC vylepšuje interiéry prodejen

{phocagallery view=category|categoryid=1371|imageid=4252|float=left}Společnost CCC Czech se rozhodla postupně vylepšovat a modernizovat interiéry svých prodejen. Ten krok vychází ze strategie a cílů stát se do tří let jedničkou na českém trhu v segmentu obuvi, kde je momentálně nejrychleji rostoucí prodejní sítí. Prodejny CCC budou větší, funkčně a designově propracovanější a budou disponovat šetrným osvětlením k očím zákazníků a také dětským koutkem pro děti.

„První prodejna tohoto nového formátu o velikosti cca 600 m2 byla otevřena v pražském Europarku Štěrboholy, další se do konce roku chystají v Galerii Šantovka v Olomouci, OC Krakov Praha, České Třebové, v Prostějově, Litoměřicích a v Novém Jičíně. Stejně tak budou postupně upravovány a modernizovány stávající prodejny," prozrazuje jednatel CCC Czech Roman Puchala. Celkem má nyní CCC v České republice 66 prodejen.

Změny designu: Nový vzhled prodejen CCC má zpříjemnit nákupy zákazníkům. Nejvýraznější změnou je nová barevnost výkladních skříní, loga i interiéry prodejen. Ty jsou stylizovány do přírodních stínů v kombinaci s příjemným dřevěným dekorem.

Dětský koutek pro děti: Novinkou bude také dětský koutek s pohodlným sezením ve veselých barvách pro děti všech věkových kategorií, ve kterém mohou sledovat různé pohádky, zatímco rodiče si v pohodlí nakoupí.

Nový prezentační modul: Jednou z dalších novinek v prezentaci zboží na prodejnách je atraktivní prezentační modul v oblasti pokladní zóny, na kterém je vystaveno to nejlepší z aktuální nabídky dámského, pánského i dětského sortimentu.

Osvětlení šetrné k očím zákazníků i personálu: Jelikož šetření energie není v současnosti pouze módním trendem, ale stává se z něj nevyhnutelnost, bylo na celé prodejně použito osvětlení v úsporné technologii LED. Tato technologie je využita nejen s ohledem na životní prostředí, ale i pro zlepšení pracovního prostředí personálu prodejen, protože osvětlení LED je pro lidský zrak mnohem přirozenější a méně únavné než běžná osvětlení.

„Změna konceptu prodejen je jak logisticky, tak finančně velmi nákladnou akcí. My ale věříme, že tímto krokem dokážeme našim zákazníkům zpříjemnit chvíle nákupů a docílíme toho, že se do prodejen CCC budou rádi vracet," uzavírá Roman Puchala, jednatel CCC Czech. Změny úzce souvisí s rozsáhlou expanzí společnosti po celé Evropě. Již nyní je možné prodejny CCC nalézt kromě České republiky a Slovenska také v Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Turecku a nově i v Rakousku.

{phocagallery view=category|categoryid=1371|limitstart=0|limitcount=0}