Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3
Herečka a choreografka Dana Morávková se stala tváří francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3). Novou imagovou kampaň této dámské konfekce připravila společně se známou fotografkou Lucií Robinson. Focení probíhalo nejen v ulicích Prahy, ale také v luxusním hotelu Le Palais, v kavárně Radost FX, nahrávacím studiu 3bees, divadle ABC či v květinářství Belles Fleurs.
Dana Morávková s úsměvem přiznává, že má na této značce závislost. „Poprvé jsem se s oblečením 1-2-3 seznámila ve Francii a moc jsem se zaradovala, když se před pár lety objevilo i u nás. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a pokaždé si nějaký kousek přinesu domů. Dávám přednost kvalitě, eleganci a módě s vtipem a nápadem. To vše v sobě tato módní značka spojuje a navíc za rozumné ceny. Také velmi oceňuji, že pamatuje i na nás menší ženy. Těší mě, že jsem se stala její tváří." Jednoduchý elegantní a velmi ženský styl Daně Morávkové naprosto vyhovuje. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. Při výběru oblečení považuje za nejdůležitější, aby se v něm cítila dobře, měla pocit, že jí sluší a líbila se partnerovi.
Značková dámská konfekce z Francie 1-2-3 přináší aktivním ženám elegantní a praktické oblečení ve střední a vyšší střední cenové kategorii. Nabízí modely určené k celodennímu nošení, které zohledňují poslední trendy, zaručují kvalitní zpracování, přináší zajímavé střihové řešení a ojedinělé řešení detailů. Značka s francouzským šarmem dokonale snoubí módnost s nadčasovostí. Dámská móda, která se skládá z jednotlivých zajímavých prvků a jejíž nevšední oživení přináší svěží kombinace stylů a materiálů, potěší i náročné ženy. Sortiment oblečení je rozšířený o nejrůznější doplňky - obuv, kabelky, bižuterii, šátky a pásky.
Všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé, což je ostatně důvod, proč značka nese název 1-2-3. Zákaznice by totiž podle filozofie značky neměla z obchodu odejít jen s jediným kusem. K vybrané sukni či kostýmu si může na místě pořídit halenku či boty a nemusí již nikde nic shánět. Kouzlo tohoto oblečení spočívá ve zdánlivé jednoduchosti, která ženám ponechává dostatek prostoru pro vlastní fantazii.
Samozřejmou součástí služeb poskytovaných v obchodech 1-2-3 je věrnostní program pro stálé klientky, poradenství perfektně vyškolených prodavaček a také základní krejčovské úpravy zdarma.
Když se majitelka obchodů 1-2-3 Jarmila Bělovská rozhodla, že letos poprvé vytvoří vlastní českou reklamní kampaň této značky, nemusela o ženě, která ji bude reprezentovat, dlouho přemýšlet: „Paní Morávková je naší klientkou již delší dobu. Je dokonalou reprezentantkou stylu naší módy, protože je to krásná dospělá žena, jejíž profesní i rodinný život je v harmonii."
Příprava reklamní kampaně je náročná a včetně všech jednání zabrala takřka měsíc. Celou ji vymýšlela společně se zadavatelem, tedy majitelkou obchodů 1-2-3, a Danou Morávkovou renomovaná fotografka Lucie Robinson a její tým. Lucie Robinson říká, že chtěla vytvořit koncept, který bude v absolutním souladu se značkou a osobností, která je tváří značky. „Pokud fotím reklamní kampaň, snažím se ve zkratce ukázat nejen oblečení samotné, ale také všechny jeho možnosti, kombinace i příležitostí, pro které je lze využít. Přestože se nejedná o mou volnou tvorbu, snažím se vnést do focení svůj rukopis; nechci lidi předělávat, chci vystihnout jejich přirozenou krásu a zajímavé rysy. Vzhledem k zaměření značky jsme si jako scénář focení zvolili formu deníku. Strávili jsme s Danou chvíle v dabingovém studiu, během pracovní schůzky v kavárně, prošli jsme se Prahou, zastihli ji doma ve chvíli odpočinku a nakonec jsme ji doprovázeli i při večerní návštěvě restaurace."
Danu Morávkovou líčil Filip Novák, Resident Trainer značky MAC, a vlasový styling obstarala Jana Burdová, která v loňském roce získala ocenění Kadeřník roku v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.
Jarmila Bělovská poznala oblečení 1-2-3 před lety na cestách do Francie a již tehdy ji zaujal příznivý poměr ceny a módy. V roce 2005 se domluvila s mateřskou firmou ve Francii a následně se v Domě módy objevilo první zastoupení značky 1-2-3 ve střední a východní Evropě. V současnosti jsou v Praze tři obchody a připravuje se rozšíření obchodů do Brna a Ostravy.