Loading color scheme

Aňa Geislerová tváří pietro filipi pro kampaň podzim-zima

pietro filipi Prestižní česká módní firma pietro filipi v těchto dnech rozjíždí velkorysou reklamní kampaň ke své módní kolekci podzim/zima 2010. Novou tváří, kterou si lidé budou moci spojovat s modely firmy, je Aňa Geislerová. Je známo, že Aňa tentokrát nepropůjčila jen svou image „módní ikony," ale svými návrhy se podílela na jedné části kolekce pod názvem Aňa for pietro with love.

Ve dnech 6.-8. června proběhlo na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem fotografování modelů nové kolekce. Téma má nádech romantického příběhu - Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra (jak tento příběh dopadne, se nechejte ještě chvíli překvapit). Kampaň ztvárnil talentovaný fotograf Matúš Tóth a bude doprovázena i krátkými videi s velmi netradičním obsahem, která budou již brzy k vidění na webu www.pietro-filipi.com.

 

pietro filipi „Chtěli jsme, aby fotografie vyprávěly zákazníkům příběh, byly autentické a vzbuzovaly emoce a radost ze života a samotného oblečení. Taková je i filozofie naší značky," říká marketingová manažerka firmy pietro filipi Tereza Müllerová.

Celá kolekce podzim/zima 2010 nabídne vedle standardních business a smart casual kusů i novou pánskou linii prémiových obleků, které jsou vyrobeny z těch nejluxusnějších materiálů s příměsí kašmíru a hedvábí. Móda původní české firmy pietro filipi je zaměřena na moderní a náročné zákazníky, pro něž je móda neodmyslitelnou součástí životního stylu a vyjádřením vlastní osobnosti.