Dana Morávková se připravuje na zimu
Zatímco předchozí kampaně se fotily v exteriérech Starého města, tentokrát si fotografka vybrala revitalizovanou část Karlína. Současná architektura se zdála být vhodným doplňkem ženské a svěží kolekce. Alžběta Jungrová si chválila spolupráci s Danou Morávkovou a celým týmem: „Skvěle se mi dělá s lidmi, na kterých je vidět, že je jejich práce baví." Herečku líčila a česala známá filmová maskérka Jiřina Pahlerová. Styling měl na starost Martin Brumerčík. Focení se zúčastnila i Florence Troy, ředitelka marketingu z pařížského centra UN 1 DEUX 2 TROIS 3.
Modely pro podzimní a zimní sezónu jsou šarmantní, stylové a nadčasové. Přináší smyslnou eleganci zahalenou tajemstvím, jednoduché a čisté linie, které mohou být dokresleny pánskými prvky, stejně jako vojenský styl s přidanou ženskostí, i siluety typické pro 90. léta. Vytříbená elegance inspirovaná módní ikonou Grace Kellyovou, převážně v tlumené hnědé a šedé barvě, kombinované se škálou různých béžových odstínů, tvoří část kolekce nadcházející sezóny. Ženám, které hledají extravaganci, je určena kolekce James Bond v nestárnoucí a atraktivní černo-červeno-bílé nebo kolekce Ballet Russes s originálními a překvapivými kombinacemi khaki či petrolejové s pudrovou, fuksiovou a nachovou. Nepřehlédnutelné jsou výrazné doplňky v podobě objemných kabelek, zajímavých pásků či bižuterie.
Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská poznala oblečení 1-2-3 před lety na cestách do Francie a již tehdy ji zaujal příznivý poměr ceny a kvality v dokonalém souladu s módními trendy. V roce 2005 se domluvila s mateřskou firmou ve Francii a následně se v Praze objevilo první zastoupení značky 1-2-3 ve střední a východní Evropě. Letos na podzim tedy slaví pět let od uvedení na český trh.