Globální kampaň GO FORTH jako výzva k vytváření pozitivních změn ve světě
Po celou historii značky Levi's® – od kulturní rebelie mládeže 50. a 60. let až po revoluci v informačních technologiích nového milénia – byly džíny Levi's® uniformou pokroku. GO FORTH vzdává hold dědictví značky a oslavuje dnešní průkopníky, pracující na nové, lepší budoucnosti. Nová globální platforma staví na úspěšných marketingových kampaních značky v USA v letech 2009 a 2010 a na celosvětových průzkumech, potvrzujících, že dnešní mládež věří, že změna světa k lepšímu je na ní.
„Mladistvý optimizmus a energie jsou jádrem naší DNA a toto zastřešující téma oslovuje lidi na celém světě," říká Robert Hanson, globální prezident značky Levi's®. „GO FORTH je víc než jen pouhý marketingový nápad. Je to také velká výzva, protože dnes víc než kdy jindy, svět potřebuje lidi s průkopnickým duchem, kteří pořád věří, že vše je možné. Síla dnešní mládeže je v jejím optimizmu."
Představení globální kreativní platformy je vyvrcholením několikaletého omlazování značky Levi's®, která v předchozích letech představila revoluční inovace v pánských i dámských kolekcích a omladila své prodejny s cílem oslovení nové generace zákazníků Levi's®.
Globální integrovaná marketingová kampaň GO FORTH bude odstartována počátkem srpna. Návštěvníci předního evropského veletrhu módy Bread & Butter mají možnost seznámit se
s kampaní v tomto týdnu v ulicích Berlína. Zákazníci na celém světě budou mít později možnost zapojit se přímo do průkopnického vytváření pozitivních změn prostřednictvím digitální části programu, podporujícího globální udržitelný rozvoj. Zásady GO FORTH budou také inspirovat vývoj produktových řad Levi's® pro rok 2012 a další.
Globální marketingová kampaň značky Levi's® GO FORTH 2011
Globální kampaň ožije na televizních obrazovkách, v kinech, tištěných i digitálních médiích a na ulicích 24 zemí v regionech Ameriky, Evropy a Asie. Kampaň slouží jako pozvání pro lidi celého světa, aby se spojili a vytvářeli lepší svět – je katalyzátorem ideje, že změny k lepšímu jsou na každém z nás. Kreativní platforma se nese v duchu hesla NOW IS OUR TIME.
{phocagallery view=category|categoryid=156|imageid=468|float=right}„Nezáleží na tom, v které části světa žijete, mladistvý duch a průkopnická energie jsou témata, které platí všude," říká Rebecca Van Dyck, globální marketingová ředitelka značky Levi's®. Muži i ženy v džínách Levi's® dosahovali obrovských úspěchů po staletí. Naše značka byla vždy katalyzátorem změn. Chceme, aby naši zákazníci odcházeli z našich prodejen nejen s džíny Levi's®, ale i s inspirací, sílou a přesvědčením dělat svět lepší."
Slogan NOW IS OUR TIME přenese na obrazovky slavný režisér Ralf Schmerberg, který vytvořil šedesátisekundový krátký film s německou přírodou od Berlína po Baltské moře, doplněný o poselství o naději a síle. Ve spotu je použita báseň The Laughing Heart amerického básníka a spisovatele Charlese Bukowského.
Džíny Levi's® v akci se objeví na reklamách v tištěných a digitálních médiích a outdooru na snímcích fotografů Jeffa Lukera a Randalla Mesdona. Globální kampaň byla vytvořena ve spolupráci s portlandskou agenturou Wieden+Kennedy.
„GO FORTH je platforma, která má pro nás dlouhodobou platnost," dodává Van Dyck. „Naši zákazníci uvidí, jak roste a s každou novou sezónou a každým dalším rokem se vyvíjí, ale v jejím jádru navždy zůstane poselství optimizmu a průkopnického ducha."
GO FORTH ožívá v Berlíně – Umělecká instalace průkopnických portrétů Vhilse. Značka Levi's® přináší v čase Bread & Butter, obchodní show módního průmyslu, GO FORTH do Berlína, jednoho z nejprogresivnějších a nejrůznorodějších měst světa. Spolupracuje se slavným umělcem Alexandrem Farto, známým jako Vhils, a vytváří sérii uměleckých instalací, znázorňujících průkopníky dnešního Berlína.
Kolekce Levi's® pro podzim 2011
Pocit optimizmu a mladistvé energie GO FORTH se projevuje v kolekci Levi's® pro podzim 2011, která bude k dostání na sklonku léta a je oslavou výjimečného zpracování, důrazu na detail a inovace ve střizích, povrchové úpravě a materiálech. Kolekce je ztělesněním amerického stylu, od drsného přes rafinovaný až po rebelský.
Klíčovými střihy pro muže je slim, skinny a rovné, dole se zužující džíny. Kolekce se také dívá na povrchovou úpravu džín přes filtr udržitelného rozvoje a představuje nové inovace, založené na konceptu povrchové úpravy džín Water<Less™. Pro zlepšení vzhledu džín a rafinovaný vzhled je využíván stonewashing, ruční obrušování a kombinace pryskyřic a vosků.
Dámská kolekce pro podzim rozšíří systém střihů Levi's® Curve ID, který byl představen na podzim loňského roku. Tento revoluční systém střihů džínů je založen na tvaru ženského těla, a ne na velikosti. Systém byl vytvořen na základě studie více než 60 tisíc skenů ženských těl a také jako odpověď na požadavky žen, které si stěžovaly, že nemohou nalézt správné džíny pro své jedinečné křivky těla.