Loading color scheme

Rolex představuje nové modely ikonických hodinek Oyster Perpetual Datejust Rolesor

DATEJUST_II_ROLESOR_1_m DATEJUST_II_ROLESOR_2_m Hodinky Oyster Perpetual Datejust Rolesor, které byly vytvořeny před šedesáti lety, patří mezi nejrespektovanější a velmi snadno rozpoznatelné hodinky. Odolávají rozmarům módy a od svého vzniku si uchovávají moderní vzhled. Nové modely Datejust II Rolesor pro muže a Datejust Rolesor 36 mm pro ženy s lunetou posázenou diamanty jsou toho důkazem.

 

 

 

 

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_m PUMA_SHOT_5-607F_m Praha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

Dobročinný večírek amfAR Cinema Against AIDS 2009

amfARCinemaAgainstAIDSCocktail2009Cannessit4ULASzgAl_m amfARCinemaAgainstAIDSCocktail2009CannesjY539t6AeiRl_m amfARCinemaAgainstAIDSCocktail2009CannesvcgcI5Eu8ekl_m V rámci 62. mezinárodního filmového festivalu v Cannes se konal v Hotel du Cap dobročinný večírek amfAR Cinema Against AIDS 2009 na podporu boje proti AIDS. Zúčastnily se ho známé hvězdy jako např. Eva Herzigová, Sharon Stone, Diane Kruger, Marion Cotillard, celebrita Paris Hilton, modelka Claudia Schiffer,bývalý americký prezident Bill Clinton. Mezi hosty nechyběla ani Helena Houdová, prezidentka nadačního fondu Slunečnice.

 

Limitovaná edice potahů na kočárky Bugaboo od špičkového návrháře Paula Franka

BB_Colorbl_Seat_013_39L_72dpi_m BB_Julius_Ftmuf_m Kočárky holandské značky Bugaboo nadchly moderní rodiče v mnoha zemích světa. Spojují technickou dokonalost, pohodlí, variabilní funkční design a maximálně jednoduché ovládání. Anna & Viktorie je největším prodejcem těchto výjimečných kočárku v České republice. Nabízí je v rozmanitých barevných kombinacích, s řadou doplňků včetně exkluzivních kolekcí.

K nejžhavějším novinkám na trhu patří limitovaná edice potahů na kočárky Bugaboo Cameleon od Paula Franka, návrháře, kterého proslavil nekonvenční a zábavný design tašek, oblečení a různých doplňků. Jedním z nejpoužívanějších motivů je opička, která se objevuje právě i na kočárcích Bugaboo v červeném a barevném pastelovém provedení. Rozverné obrázky Paula Franka zdobí stylovou deku, fusak a potah na kočárek (stříška, potah sedačky a kryt hlubokého lůžka). K dostání je ovšem i další netradiční motiv pro rodiče, kteří se chtějí ještě více odlišovat - kolekce ve vojenských barvách, které zdobí pro pirátské motivy typická lebka se zkříženými hnáty.

BB_Skurvy_Combi_dgrey_39L_72dpi_m Látkový potah z edice Bugaboo + Paul Frank je vyroben z materiálu 600 Denier Canvas (stejně jako základna Bugaboo Cameleon), který udrží miminko v ideální teplotě - v chladu během léta a v příjemném teple v zimních měsících.

 

 

 

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelka Jednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy. boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymek kostym Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

Exkluzivní champagne bar Taittinger v concept storu SIMPLE

SIMPLE_I_-_champagne-bar_m

V nedávno otevřeném concept storu SIMPLE můžete vybírat z oblečení, doplňků a vůní světoznámých značek (Lanvin, Givenchy, Balenciaga, Chloé, YSL, Diptyque, Costes), ale také příjemně posedět a zchladit nákupní horečku sklenkou prvotřídního šampaňského. Součástí obchodu je totiž exkluzivní champagne bar Taittinger, vyvedený ve stejně čistém a jednoduchém designu jako celý obchod.

Vysoce kvalitní servis zajišťuje personál koktejlového baru Bugsy’s, který vedle nealkoholických nápojů nenabízí nic menšího než šampaňské věhlasné značky TAITTINGER, jehož cena vás jistě mile překvapí. Vybrat si můžete brut réserve (10 cl, 250 Kč) nebo rosé prestige (10 cl, 300 Kč). A proč právě Taittinger? Jednoduše proto, že si tato značka, vlastněná výhradně rodinou Taittinger, nesmírně zakládá na kvalitě svých produktů. Co jiného by mohlo concept store, zaměřený na nejnáročnější klientelu, doplnit lépe… Champagne bar Taittinger má dveře otevřené nejen pro zákazníky obchodu. Na skleničku se zde může zastavit každý milovník vytříbeného módního stylu.

 

 

 

Dřevěná písmenka – radostná hra pro každé dítě

2501-26_Alphabet_m Zkušení rodiče vědí, že největší úspěch u dětí zpravidla sklízejí hračky jednoduché, vyžadující tvořivý přístup a fantazii. Ideální jsou proto například písmenka. Ratolesti v předškolním nebo raně školním věku vydrží dlouhé minuty vymýšlet slova, skládat vlastní kombinace nebo je použít jako originální stavební materiál. Roztomilá písmenka v dřevěném provedení vyrábí známá německá hračkářská firma Selecta. Písmenka září veselými barvami, jsou snadno udržovatelná, odolná, velikostí přibližně 5x8 cm tak akorát do dětské ručky, bez nebezpečí spolknutí nebo vdechnutí. Přírodní materiál navíc nehrozí žádnými zdravotními riziky, jak tomu občas bývá u hraček vyrobených z umělé hmoty.

Písmenka jsou součástí kreativní kolekce dřevěných hraček Selecta, kterou nově do svého prodejního sortimentu zařadila renomovaná česká firma Anna & Viktorie.

 

 

Exkluzivní kolekce doplňků PUMA ® v designovém studiu 3DH

Praha, Česká republika, 11. května 2009 – PUMA navázala počínaje květnem spolupráci s designovým studiem 3DH. Ve značkovém showroomu 3DH na Rohanském nábřeží v Praze-Karlíně bude sportlifestylová značka prodávat kolekci luxusních doplňků Urban Mobility. Limitovaná edice zahrnuje stylové a designově neotřelé tašky, kabely a pásky navržené s ohledy na potřeby dnešního městského člověka. Nezaměnitelnými znaky kolekce jsou dřevěné prvky, které nejenže dodávají produktům vytříbený vzhled, ale mají i praktický účel. S páskem bez jakýchkoli kovových součástí je totiž například možné bez problémů projít bezpečnostními rámy na letišti. Ve studiu 3DH budou v prodeji i dva kusy exkluzivní edice Urban Mobility, tašky Reality Bag

No. 2.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Ultrapohodlné žabky Crocs Captiva do letních veder

Crocs žabky Captiva Crocs žabky Captiva Do největších parných letních dnů je potřeba vyšlápnout v otevřené obuvi, která dopřává noze nepřetržitou cirkulaci vzduchu. Mezi nejoblíbenější dámskou letní obuv patří žabky a s těmi přichází v nové sezoně i značka Crocs. model Captiva je nejen designově zajímavý, ale především nepostrádá komfort a pohodlí, což je neodmyslitelná charakteristika všech modelů Crocsek. Materiál Croslite zpracovaný tentokrát do flexibilních „polštářků“ zajišťuje skutečně měkounký nášlap. Pásky jsou pokryté jemným saténem a materiál z mikrovlákna v místě přepážky mezi prsty zaručuje, že noha nebude trpět ani při delším chození. K mání jsou modely ve čtyřech barvách – neutrální černé a zářivé kombinaci bílé žluté, bílé a tmavorůžové a bílé a tmavozelené. V prodeji jsou Crocs Captiva v síti M2 Shoes za 1050 Kč.

Bed & Bedroom - harmonie stylu

Bed and Bedroom - harmonie stylu Chcete vytvořit ze svého domova oázu klidu a harmonie? Toužíte po nevšedním stylu, materiálech a designu? Značkový obchod Bed & Bedroom je tím pravým místem pro ty, kteří se rádi odlišují a dávají přednost kvalitě. Široký sortiment uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Vybírat můžete nevšední kovové postele, jedinečné značkové ložní prádlo, dokonale sladěné závěsy i záclony a mnoho dalších bytových doplňků. Potěší vás i starožitné nábytkové solitéry z aukcí z celého světa, měkké perské koberce, starobylé obrazy, zrcadla a sošky. Můžete si dokonce objednat i dřevěné obložení krbů na zakázku.

Kovové postele

Odpočinek a spánek je velice důležitou součástí našeho života, je to přirozený způsob, jak si naše tělo může odpočinout, zregenerovat síly a uvolnit se. Kvalitu spánku lze ovlivnit výběrem vhodné postele. Pohodlná a krásná lůžka ovšem také utváří interiér ložnice. V obchodech Bed & Bedroom si můžete vybrat luxusní kovové postele zdobené mosazí od britské firmy Original Bedstead. Elegantní postele nevšedního designu vás mohou doprovázet celým životem, neboť jsou vyrobeny z kvalitní odlehčené oceli. Jsou opatřené dvojitým nátěrem speciální barvou a dvakrát vypalované pro zvýšení kvality a trvanlivosti barvy. Postele zdobí speciálně ošetřená mosaz, která neztrácí svou specifickou barvu a je odolná vůči otěru. Můžete si ovšem do své ložnice vybrat i postele v chromovém či bílém provedení.

Botičky Robeez – děti je milují

Logo Anna & Viktorie Česká firma Anna & Viktorie nabízí ve svém bohatém sortimentu zboží pro děti a jejich rodiče nejnověji také aktuální kolekci botiček Robeez. Robeezky, jak jim důvěrně říkají maminky, jsou oblíbené po celém světě, nechybí na nožkách dětiček hollywoodských celebrit a stále častěji je nosí už i česká robátka.

Ideální bota pro křehké dětské chodidlo, která se dnes prodává v mnoha zemích světa, vznikla z praktické potřeby obout jedno neposedné miminko. Sandra, maminka malého Roberta (ano, proto Robeez) zkusila ušít botky, které by se mu líbily, nedaly se jen tak sundat, netísnily rostoucí chodidlo a nepadaly z nohy, ani když děťátko objevuje svět. Zvolila ten nejlepší materiál - jemnou kůži. A pak se spustil kolotoč. Robertovy botičky totiž zaujaly každého, kdo je viděl, měly velký úspěch a hlavně se ukázalo, že jsou neuvěřitelně praktické. Sandra se zúčastnila jedné malé výstavy zaměřené na dětské zboží, odnesla si odtud kontrakty na 400 párů botek a poptávka dál rostla přímo kosmickou rychlostí...

Elegantní a praktické kabelky Dior Le 30

Logo Dior Mezi nejzajímavější doplňky v kolekci na jaro a léto luxusní módní značky Dior patří elegantní kožené kabelky „Le 30". Třicítka v názvu odkazuje na Avenue Montaigne č. 30, legendární adresu v Paříži, kde značka Dior sídlí už od roku 1946.

Elegantní a praktické kabelky Dior Le 30 Kolekci doprovází kampaň s topmodelkou Gisele Bündchen, která stejně jako značka Dior představuje vyzývavost, přitažlivost a ultražensky moderní sexy styl. Kabelky jsou ručně vyrobené a jsou dostupné ve třech velikostech, Small Shopping, Medium Shopping a Large Shopping. Na první pohled zaujmou prvotřídním zpracováním a originálním zdobením. Ucha jsou vyrobená ze dvou různě velkých kovových řetězů, zapínání je tvořeno stahovadlem a z kožené šňůrky visí výrazné logo Christian Dior, které je odnímatelné a dá se použít třeba jako přívěšek na klíče. Zajímavá je pak především široká škála použitých materiálů a barevného zpracování - vybírat je možné z celkem osmi typů kůže a dvaceti barev. Vybrané modely zdobí typické diorovské prošívání „cannage" nebo zvířecí potisky na vnitřní straně kabely, které odkazují na safari styl, jenž je jedním z motivů celé letní kolekce Dior. Nejluxusnější modely jsou vyrobeny z krokodýlí kůže.

 

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.

Montblanc uvádí limitovanou edici 2009 na počest velkého archeologa, objevitele a mecenáše umění

Logo MontBlanc Pravidelně od roku 1992 vzdává Montblanc hold mecenášům kultury a vědy z dob minulých věhlasnou edicí „patron umění", kterou pokaždé s netrpělivostí a nadšením očekávají sběratelé po celém světě. Letošní edice je věnována velkému archeologovi a mecenáši umění Maxi von Oppenheimovi (1860 - 1946), který objevil ve své době neznámou beduínskou kulturu na Blízkém východě a zpřístupnil její dědictví veřejnosti. Max von Oppenheim zasvětil svůj život umění Orientu a jeho vášeň se odráží v neobvyklém designu plnicího pera ze stříbra o ryzosti 925/000, které je připomínkou jeho největšího objevu - chrámového paláce v syrském Tell Halafu.

Limitovaná edice Max von Oppenheim Pozlacené prstence na peru i jeho uzávěru jsou ozdobeny reliéfy inspirovanými motivy z chrámového průčelí. Pero nese geometrický vzor, který je k vidění nejen v chrámu, ale také na prehistorické keramice z Tell Halafu. Vrstva průsvitného laku dodává designu fascinující trojrozměrný efekt. Uměleckým vrcholem tohoto klenotu je jemná rytina beduínské karavany na ručně vyrobeném hrotu z 18karátového zlata.

Stejně jako vzácné prehistorické poklady Orientu je i tato edice limitovaná. Každý ze 4 810 kusů lze snadno identifikovat podle čísla vyrytého na klipu.

Limitovaná edice Max von Oppenheim bude v prodeji v butique Montblanc od konce dubna za 53 000 Kč.

Logo Carollinum Limitovaná edice Max von Oppenheim

The white party from Lindex

Logo Lindex Na konci dubna je představena kolekce The In Between Collection: The White Party. V této kolekci luxusního spodního prádla jsou klíčové krásné krajky, luxus a romantika. Všechny oděvy jsou bílé a zcela výborné pro veškeré jarní oslavy.

Kolekce je zcela ultra ženská, lze si všimnout řady krásných detailů a kromě toho množství speciálních vlastností jako odnímatelných a vyměnitelných ramínek a také shaping efektu.

The White Party Collektion se skládá z:
The White Party Waistshaper - nádherné volánkové spodní sukně, s vysokým pasem a s efektem shaping (viz obrázek)
The White Party Delicate Bra - bandeau zcela v krajkách, podprsenka s částečnou výplní a s odnímatelnými ramínky.
The White Party Chic bra - podprsenka se zapínáním vpředu, push-up efektem, tvarovanými košíčky a zápasnickými zády
The White Party Special Bra - kosticová podprsenka bez výplně zcela v krajkách
The White Party Body - vyhlazené body s detaily krajek a odnímatelnými ramínky
The White Party High Panty - krajkové kalhotky s vysokým pasem a shaping efektem
The White Party Hipster - vyhlazený hipster s krajkovými detaily
The White Party String - tanga celá v krajkách

Podívejte se na krásnou kolekci v Lindexu koncem dubna.

Shlédněte leták - The white party from Lindex (PDF)

Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009

Logo H&D Aktuální kolekce společnosti H&D, dostupná v síti obchodních domů TESCO (na Národní třídě v Praze, v Brně vedle Vaňkovky, v Liberci, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích), pod sebou skrývá značky Depeche H a Hardstone. Společnost H&D, která českém trhu působí již od počátku 90. let, nabízí ležérní, komfortní a cenově přijatelnou módu s tradicí.

Logo Depeche h Dámská značka Depeche H přináší široký výběr střihů sukní, šortek a kalhot. Jednoduchá bavlněná trička a tílka skvěle umožňují vrstvení. Nechybí ani lehké bundičky, saka a romantické šaty s květinovými vzory. Značka Hardstone, především pánská, má nádech safari stylu. Plátěné kalhoty a šortky dotváří bohatý výběr denimu. Košile zahrnují množství provedení i motivů od proužků přes kostky až k mladistvému květování.

 

Kolekce Design.rooya léto 2009

Kolekce Design.rooya léto 2009 V nejnovější kolekci šperků nazvané Poetické léto převládají přírodní materiály (především korál a drahé kameny) v kombinaci se stříbrem. Stříbro vytváří perfektní platformu, na které se rozvíjí variace originálních motivů. Inspirací jsou jako obvykle přírodní proměny, tentokrát v rozvernější a barevnější podobě. Růžový korál představuje v tvorbě designérky nový prvek. Šárku Rooyu zaujal svou jemností, která jí evokovala fascinující hru slunce zapadajícího do jemných obláčků nad mořem. Láska k tyrkysovým valounkům ji neopouští ani letos. Jak sama říká: „Nacházím v jejich kresbě cesty nekonečných náznaků a nadějí vinoucí se mezi mořskými proudy." Detaily a akcenty dokresluje sklo, exotické dřevo, kožené prvky a smalt. Šperky v provedení Design.rooya získávají nový nečekaný rozměr. I ten nejjednodušší outfit se s nimi stává výjimečnou záležitostí.

Autorka unikátních šperků Šárka Rooya kromě vlastní tvorby provozuje několik korálkových obchodů a e-shop na www.rooya.cz, vydává časopis Korálki a je pravidelným hostem pořadu Sama doma na ČT 1 a výhledově zavítá i do Rad ptáka Loskutáka na Nově (záznamy jejích vystoupení a další zajímavosti najdete na http://www.koralky.rooya.cz/kronika.php).

 

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3 Herečka a choreografka Dana Morávková se stala tváří francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3). Novou imagovou kampaň této dámské konfekce připravila společně se známou fotografkou Lucií Robinson. Focení probíhalo nejen v ulicích Prahy, ale také v luxusním hotelu Le Palais, v kavárně Radost FX, nahrávacím studiu 3bees, divadle ABC či v květinářství Belles Fleurs.

Dana Morávková s úsměvem přiznává, že má na této značce závislost. „Poprvé jsem se s oblečením 1-2-3 seznámila ve Francii a moc jsem se zaradovala, když se před pár lety objevilo i u nás. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a pokaždé si nějaký kousek přinesu domů. Dávám přednost kvalitě, eleganci a módě s vtipem a nápadem. To vše v sobě tato módní značka spojuje a navíc za rozumné ceny. Také velmi oceňuji, že pamatuje i na nás menší ženy. Těší mě, že jsem se stala její tváří." Jednoduchý elegantní a velmi ženský styl Daně Morávkové naprosto vyhovuje. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. Při výběru oblečení považuje za nejdůležitější, aby se v něm cítila dobře, měla pocit, že jí sluší a líbila se partnerovi.

Šaty - nutnost letošního jara

Logo Lindex Šaty si zachovávají svoji silnou pozici jako sezónní mód­ní nezbytnost a letošní jaro se staly šaty samozřejmou volbou pro řadu příležitostí. Šaty pro různé příležitosti např. hezké volné šaty na pláž, do práce, na večer do města s přáteli a v neposlední řadě také na nejrůznější slavnostní příležitosti. Jarní kolekce předvádí velkou rozmanitost jak ve stylu, tak v modelech, mělo by být snadné najít si své oblíbené šaty, bez ohledu na to, kam se právě chystáte.

Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jar­ních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.

V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.

Podívejte se na leták - šaty Lindex.

Letošní první namočení

Logo Lindex Brzy bude na čase alespoň plánovat letošní premiéru v koupání. Nové plavky jsou vždy dobrým startem do sezóny, a to i pro většinu bázlivých "neodvážlivců". Jarní kolekce plavek je plná sytých barev a velmi bohatá pokud jde o modely a vzory.

Móda plavek v Lindexu byla inspirována
  • Riviérou z 20., 50. a 60. let v námořní elegantní kolekci s retro-pocitem, který zavede myšlenky také na Ester Williams a Hamptons.
  • Jižní Amerikou v etnickém vzoru a volbou barvy, kde dominují černá, zelená, hnědá a červená.
  • Hawai v exotických vzorech a v sytých barvách

Exkluzivní kolekce tašek LeSportsac od Stelly McCartney

Exklusivní kolekce taÅ¡ek LeSportsac od Stelly McCartney Značka LeSportsac je v Americe, zemi svého vzniku, už dávno vnímána jako synonymum dostupného luxusu, originálního a nenapodobitelného designu, prvotřídního zpracování a dobrého vkusu. Už od sedmdesátých let se stylové kabelky, kabely, batůžky a cestovní kufříky této značky řadí k nejoblíbenějším módním doplňkům. Není divu, že alespoň jeden model vlastní každá Američanka včetně těch největších hvězd showbusinessu. Pro LeSportsac pravidelně navrhují slavní designéři a umělci a jak je vidět, dokáží se skvěle trefit do vkusu a potřeb svých zákaznic. Skvělá zpráva je, že také v České republice už je k mání základní řada LeSportsac Classic Collection a nyní také opravdová lahůdka - kolekce vytvořené proslulou návrhářkou Stellou McCartney. Tašky z aktuální kolekce na jaro a léto i stejně povedené modely z loňských kolekcí jsou v prodeji v butiku Pařížská The Address v Pařížské ulici č. 5.