Loading color scheme

Neodolatelné podzimní boty Crocs do deště a zimy

Crocs - podzimní kolekce 2009 Léto už pomalu končí, začnou ustupovat letní tropické teploty a vystřídá je chladnější počasí spojené s větrem a podzimními plískanicemi. Letní obuv – žabky, otevřené balerínky, děrované boty, tak nutně musejí vystřídat boty zavřené a nepromokavé. Americká značka Crocs přichází s řadou zcela nových modelů, které nejenže splňují tyto podmínky, ale navíc skvěle vypadají.

Crocs - podzimní kolekce 2009 Nejvýraznějším modelem jsou dámské Gretel vycházející ze tvaru typických dřeváků. Měkký, protiskluzový a nepromokavý materiál Croslite doplňuje teplá kožešinka a mašlička, která botě dodává netradiční a velmi ženský vzhled. Boty jsou vyráběny v různých barevných kombinacích - barva kožešiny a tkaničky většinou kontrastuje s vlastní botou. K mání jsou tak například kombinace tmavomodrá s bílou a světlomodrou tkaničkou, kanárkově žlutá s bílou a hnědou tkaničkou nebo hnědá s bílou a tkaničkou v růžové barvě.

PUMA® GOLF V ČERNÉ A BÍLÉ

Puma golf v černé a bíle V roce 2007 to bylo zlato, v roce 2007 chrom – a v roce 2009 je PUMA® Golf zase o jamku dál. Speciální golfová kolekce PUMA podzim/zima 2009 přichází s výraznou kombinací perleťové černi a bílé barvy. Klasicky jednoduchá kolekce vyznává styl „vítěz bere vše“.

Použití kontrastních černých a bílých prvků všech součástí vybavení dává nové kolekci nádech elegance a luxusu. Za použití kvalitních textilií a rafinovaných detailů PUMA Golf nabízí nejlepší a nejvšestrannější produkty na golfové hřiště i mimo ně. Díky kombinaci textury, povrchové úpravy a matových a lesklých materiálů každý produkt působí stejně dobře v různých situacích.

BANDOLERA – kolekce podzim/zima 2009

Bandolera - kolekce podzim/zima 2009 Pohled na novou zajímavou kolekci dámského oblečení, obohacenou pro tentokrát o dokonalé kabáty a kabátky (pod značkou Covered), vás nenechá v klidu. Elegantní „střední proud“ se při bližším zkoumání promění – díky nečekaným střihovým finesám, barevným kontrastům, materiálům. Jako jednotící linka se dá vysledovat inspirace ověřenými hodnotami různých desetiletí 20. století (léta dvacátá, šedesátá i osmdesátá).

PODZIM 09

1. Téma

Záhadná romantika

Rustikální styl se pojí s městským do výsledného přitažlivého casual – vznikla aktuální kolekce, kde se mystická záhada setkává s romantikou. Nově vyznívá vrstvení, které přiznává kontrastní sílu materiálů, v celé škále od jemných transparentů, po kůži a pleteninu.

Ekomóda od SANU BABU

Ekomóda od SANU BABU Značka SANU BABU přichází s novými, neotřelými módními doplňky z Indie, které určitě stojí za pozornost. Řada produktů zahrnující kabelky, peněženky a neceséry je vyrobena ze 100% recyklovaného materiálu. Novinový papír, guma z pneumatik nebo plastové pytle od rýže se pod rukama místních obyvatel mění v surovinu pro výrobu originálních, hravých, módních variací. Vtipné potisky a motivy se inspirují každodenním životem v Indii. Celá řada následuje světový trend ekologické módy, která nezatěžuje životní prostředí.

s.Oliver kolekce podzim/zima 09

s.Oliver kolekce podzim/zima 09 Firma s.Oliver přichází se zbrusu novou kampaní „Living in fashion“ – móda pro život na podzim a zimu 2009, přitom ale nezapomíná na hodnoty, které v módě vždy vyznávala. Populární módní značka s.Oliver slaví právě letos čtyřicetileté jubileum. Tato úspěšně budovaná tradice udává směr celé kampaně, jejíž hlavním cílem je nabídnout skutečnou módu pro každý den i příležitost. Energické a sofistikované vizuální ztvárnění nové kampaně s.Oliver je založeno na unikátní skandinávské krajině a okouzlujícím okolí norského hlavního města Osla.

Nová kolekce s.Oliver pro nadcházející sezónu podzim/zima 2009/10 je charakterizována především kontrasty, které se v různých podobách objevují ve všech dílčích řadách i doplňcích.

Crocs jsou v prodeji už i v oficiálním českém internetovém obchodě

Crocs Le Sportsac Od července je spuštěn oficiální internetový obchod s botami Crocs a taškami LeSportsac www.urbanlux.cz, který provozuje výhradní distributor těchto dvou značek v ČR a SR, firma Buzz, s.r.o.

Na webu jsou již nyní k dostání základní modely dámských, pánských a dětských Crocsek: Cayman, Mary Jane, Malindi, Alice, Prima, Yukon, Baya, Off Road i vybrané novinky z kolekce na jaro/léto 09 (pánské Cove, Dekum, Tideline Canvas a dámské Olivia a Captiva) a také loňské modely na podzim a zimu (Nadia, Nanook a Ambler). V následujících týdnech bude nabídka doplněna o tašky LeSportsac a postupem času i o další a sezonní modely Crocs.

Kolekce sezóny - podzim 2009

Logo Lindex Kolekce sezony pro podzim je jako fantastický sen, ale pouze pokud je správná. Kolekce je ultraženská. Inspirace pochází ze světa fantazie, ale lze vidět také jasné stopy ve stylu retra 50tých let.

Materiály jsou jemné a průhledné jako šifon a krajky v jemných pastelech, vínově červené a fialové, jakož i sezónní neutrální barvy černé, bílé a špinavě bílé. Vybrané detaily jako malé krajkové volánky, zapuštěné krajky, saténové pásky a rozety zvyšují ženský výraz.

Mezi podzimními novinkami lze spatřit Fantastické dámské spodní kalhoty, nádherné staré květinově vzorované babiččiny kalhotky, jakož i velmi elegantní nařasené kraťasy, vysoké kalhotky v modelu šortek, které jsou zcela posázené krajkovými volánky.

Kromě toho zavádíme také novou podprsenku „perfektní retro" spolu s perfekt retro podvazkovými pásy, špinavě bílou podprsenku a podvazkové pásy inspirované 50- tými léty, s růžovými švy a saténovými stužkami v detailech.

Prohlédněte si leták ke kolekci Podzim 2009 (PDF).

 

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_m ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_m Praha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_m V horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Oatifix od LUSH – čerstvá přírodní maska pro suchou a citlivou pleť

oatifix_ingredients_m Čerstvé pleťové masky značky LUSH mají trvanlivost tři týdny a musí se uchovávat v lednici. Nejsou v nich žádné chemické konzervanty, zato obsahují spoustu čerstvých léčivých bylinek a ovoce s aktivními enzymy.

Novinkou v sortimentu je maska Oatifix určená pro vyčištění a zjemnění suché a citlivé pleti. Směs mletých ovesných vloček a mandlí, čerstvých banánů a vanilky voní tak lákavě jako hodně dobrá snídaně. Ovesné vločky zklidňují pleť, mleté mandle mají jemný exfoliační účinek, banány až neuvěřitelně zjemňují a vyživují a Illipe máslo redukuje zarudnutí pleti. Masku je vhodné aplikovat pravidelně pro zklidnění citlivé a suché pleti anebo jako intenzivní kůru v případě vyrážky a nepříjemných pocitů svědění a pálení. Maska je k dostání v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 270 Kč.

 

 

Zrakově postižení surfaři na vlnách díky programu O’Neill Out of Bounds

OutofBounds_04_m OutofBounds_01_m Projekt Out of Bounds pod záštitou značky O´Neill má za sebou první zastávku. Celkem 14 nevidomých a zrakově postižených dětí dostalo možnost učit se základům surfování v bouřlivých holandských vodách.

 

Pro mnohé z dětí, jako například pro 18 letého Elroye Dominicuse, který je plně nevidomý, to bylo první setkání se surfem vůbec. „Šel jsem do toho, protože jsem chtěl zkusit něco nového,“ řekl Elroy.

 

KAZOOstory - vytvoř si svůj vlastní příběh …

Kdo nemá rád příběhy a ještě k tomu s dobrým koncem? Nyní máte jedinečnou možnost si svůj vlastní příběh sestavit z více než 900 ikonek různých postaviček a situací, a podělit se o něj s kolegy a přáteli.

Můžete jim zaslat elektronickou pohlednici, ve které si sami sestavíte příběh. Vytvořena je i speciální edice pro novináře, složená z více než 50 ikonek, charakteristických pro toto povolání. (Více najdete dále a připravili jsme pro Vás i soutěž).

A to není vše! Svůj příběh si máte možnost nechat vytisknout na textil. V nabídce k potisku si můžete vybrat z dámských i pánských triček, tílek, mikin a křesílek (klasických i pro děti). Máto možnost vyprávět svůj příběh vyprávět celý den a beze slov.

image001_m

Stylová taška na sportovní potřeby LeSportsac Yoga Bag

boca_1-7835_m

Od března jsou na českém trhu v několika vybraných obchodech s doplňky k dostání tašky a kabely americké legendární značky LeSportsac, která je na světovém trhu více než třicet let. Portfolio značky je velmi široké – od kabelek na rameno pro běžné denní nošení přes kosmetické tašky a pouzdra na boca_7835_m notebooky až po tašky na sportovní potřeby. Jednou z nich je taška Lotus Yoga Bag určená pro všechny nadšence jógy, kterým přináší velmi praktické řešení úložného prostoru pro všechny propriety potřebné k pravidelným návštěvám tělocvičny. Yoga Bag totiž pojme všechno. Je dlouhá (rozměry jsou 20x71x15 cm), takže se do ní vejde matrace, ručníky, oblečení, jídlo a pití a další drobnosti, které lze uložit do čtyř vnějších kapes. Má postranní ventilační otvory a odnímatelný pás, takže je možné ji nosit v ruce nebo přes rameno. Yoga Bag v různých barevných provedeních prodávají například obchody Destroy, HomeArt nebo Ragazza za 2590 Kč. Další informace najdete na oficiálních stránkách www.lesportsac.com.

 

 

 

Chantelle slaví 60 let ženské svůdnosti

Chantelle_60let_MB2_m Chantelle_60let_produkt_m Jubilejní kolekce Podzim-Zima 2009 uvádí na scénu baroko a lehkost, kde krajka tančí se saténem v průzračné, delikátní souhře jemných materiálů.

Vedle decentní harmonie odstínů slonoviny a zimní šedi hrají v kolekci sólové party temně modrá, švestková, červená a zlatá. Tato symfonie sytých, chvějivých tónů se snoubí s černou, věčným symbolem elegance.

V atmosféře « budoár šik » plné rafinovaných tkanin v tlumeném světle se u všech aktuálních řad spojuje řemeslná dokonalost s kreativitou.

Icône nabízí jemnou odlehčenost. Motiv křivek a transparentní materiály zdůrazňují ženskost. Krajkové sexy košíčky s push-up efektem zdobí intenzivní rudá nebo temná modř hlubokého nočního nebe.

Divine ztělesňuje novou smyslnost Chantelle a staví na výrazném kontrastu barev a materiálů. Satén s krajkou na dekoltu i zadním díle a výjimečné dekorativní prvky činí z této linie ideálního spojence intimních okamžiků.

Officine Panerai představuje nový kalibr P.9000

PAM00320_m PAM00328_m

Inovace, tradice řemeslného mistrovství a závazek vytvářet nové modely a strojky, jejichž funkčnost a spolehlivost se neustále zdokonalují… Panerai, původně dodavatel vysoce specializovaných hodinek pro královské italské námořnictvo, představuje novou rodinu strojků P.9000, jež byly vyvinuty a ručně vyrobeny za použití součástek výhradně z vlastních zdrojů.

Nová rodina strojků P.9000 značky Panerai je použita v řadě modelů Luminor 1950, která patří do kolekce Manifattura, a zahrnuje 3 kalibry (P.9000, P.9001 a P.9002) s řadou různých funkcí. Charakteristický je specifický technický design, díky kterému jsou strojky i hodinky okamžitě rozpoznatelné.

 

Přídavné sedátko ke kočárku Buggypod

Přídavné sedátko ke kočárku Buggypod – praktické a bezpečné řešení

Buggypod_1_m Buggypod_2_m V bohatém sortimentu zboží světových značek pro děti a budoucí maminky, které s úspěchem prodává česká firma Anna & Viktorie, jsou k nalezení také velmi praktičtí pomocníci při řešení svízelných situací. Jedním z nich je přídavné sedátko Buggypod. Občas se rodina rozroste v poměrně krátkém časovém rozmezí. Miminko si pak spokojeně hoví v kočárku, ale co s jen o málo starším dítkem, ještě ne příliš zdatným a vytrvalým v chůzi? Určitě není třeba hned sahat hluboko do rodinného rozpočtu a pořizovat rozměrný, těžký „dvojčatový“ či sourozenecký kočárek. S ohledem na odrůstající a stále samostatnější starší dítě navíc nejde o příliš perspektivní řešení. Podstatně lepší volbou je právě Buggypod – přídavné sedátko s nosností 15 kg, které se jednoduše připevní ke straně kočárku. Je lehké, takže nijak neztěžuje jízdu, bezpečné (Buggypod splňuje evropské bezpečnostní normy, je vybaven 5bodovými pásy) a pohodlné (komfortní vypolstrované sedátko, nastavitelná opěrka nohou). Stabilitu a snadné překonávání obrubníků a děr zaručuje vlastní kolo. Jistící spojky k připevnění pasují k většině kočárků, včetně tříkolek a kočárků pro dvojčata. A když se chce malý cestovatel pro změnu třeba proběhnout, stačí přídavné sedátko jednoduše složit přímo na kočárku. Rozložená sedačka jej rozšiřuje o 39 cm, složená o 12 cm. Ceny přídavného sedátka je 3490 Kč. Anna & Viktorie nabízí k Buggypodu také užitečné doplňky: stříšku proti dešti i stříšku proti slunci za 990 Kč. Vše je možné zakoupit i přes internetový obchod firmy na stránkách http://shop.annaviktorie.cz.

 

 

Montblanc představuje psací potřeby „Signature for good“

Montblanc_Signature_for_Good_Special_Edition_Gruppe_m Montblanc_Signature_for_Good__Special_Edition_m_m Montblanc vytvořil speciální edici psacích potřeb Meisterstück „Signature for good“ s cílem pomoci dětem bez přístupu ke kvalitnímu vzdělání

Prostředky získané z prodeje této speciální kolekce psacích potřeb a doplňků použije značka Montblanc k podpoře organizace UNICEF, se kterou úzce spolupracuje od roku 2004, a jejích celosvětových vzdělávacích programů. Její uvedení je součástí roční charitativní iniciativy, jejímž cílem je získat minimálně 1,5 milionu USD.

Speciální edice „Signature for Good“ vzdává hold kultovnímu peru Meisterstück, jehož nadčasový design slaví letos 85. výročí: hrot z 14karátového zlata, pozlacený prstenec s olivovými lístky, jež jsou součástí loga UNICEF, a modrý safír, který odkazuje na charakteristickou barvu organizace.

Kolekce psacích potřeb Meisterstück v novém provedení zahrnuje plnicí pero, roller, kuličkové pero a mechanickou tužku ve verzích „Le Grand“ a „Classique“. Její součástí jsou také manžetové knoflíčky a řada kožených doplňků.

Psací potřeby Meisterstück „Signature for good“ jsou k dostání v butique Montblanc a u vybraných distribučních partnerů. Plnicí pero za 11 250 Kč (verze Classique) a 14 820 Kč (verze Le Grand).

 

 

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_m YSL_M_II_m Dámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Nadčasové anglické kovové postele Original Bedstead

KENDAL_m RANNOCH_m Pohodlná a krásná lůžka nejen utváří interiér ložnice, ale rozhodují i o kvalitě spánku. Výběr vhodné postele se proto nevyplácí podceňovat. Ať již hledáte nepomíjivou tradiční krásu nebo moderní vzhled, obchod Bed & Bedroom je pro vás tou správnou volbou.

Najdete zde jedinečné anglické kovové postele Original Bedstead. Jejich předností je snadná údržba a dlouhá životnost, a protože jsou z kovu, jsou vhodné i pro alergiky.

Rolls-Royce mezi kovovými postelemi představuje kolekce z mosazi, která zosobňuje styl, eleganci a nejvyšší vyváženost formy. Viktoriánská epocha přivedla k dokonalosti jejich výtvarné řešení a výrobní postup. Využívala nejčistší mosaz a vytvořila nadčasovou klasiku, která je perfektním spojením vzhledu a funkčnosti. Všechna mosazná lůžka jsou vyráběna ručně, postupy zdokonalenými v průběhu let, s použitím unikátního patinování, které umocňuje jejich originalitu.

V nabídce Bed & Bedroom je cenově rozmanitá škála typů postelí od jednoduše elegantních až po vskutku královská lůžka splňující ty nejvyšší estetické požadavky. Můžete si přát lůžko s tradičně klasickými liniemi (Waterford – 76.200 Kč) či dát přednost jednodušším liniím (Kendall 50.400 Kč a Blyth 55.300 Kč) nebo si zvolit postel ve zdobnějším a odvážnějším stylu (Rannoch 109.000 Kč či Braemore 83.000 Kč).

 

 

Alexander McQueen PUMA

Alexander McQueen PUMA® jaro/léto 2009 v concept storu SIMPLE

tenisky1_m tenisky2_m Od června je v concept storu SIMPLE k dostání nová kolekce luxusních tenisek světoznámé sportlifestylové značky PUMA navržených britským návrhářem Alexandrem McQueenem. Ten se značkou PUMA spolupracuje již několik let a do návrhů vždy vnáší svou výraznou a kreativní osobnost. Sportovní obuv v jeho provedení je zřetelně ovlivněna moderní architekturou, designem a haute couture s prvky ulice. To vše za použití nejkvalitnějších a tradičních obuvnických technologií.

Rolex představuje nové modely ikonických hodinek Oyster Perpetual Datejust Rolesor

DATEJUST_II_ROLESOR_1_m DATEJUST_II_ROLESOR_2_m Hodinky Oyster Perpetual Datejust Rolesor, které byly vytvořeny před šedesáti lety, patří mezi nejrespektovanější a velmi snadno rozpoznatelné hodinky. Odolávají rozmarům módy a od svého vzniku si uchovávají moderní vzhled. Nové modely Datejust II Rolesor pro muže a Datejust Rolesor 36 mm pro ženy s lunetou posázenou diamanty jsou toho důkazem.