Retro žabky Crocs Crocband Flip
Loading color scheme
Ohlédnutí zpět do 40. let, "the English rose" v očekávání svého hrdiny – lze vidět v různých detailech uniforem, maskovacích vzorů, nostalgického ženského pocitu u oblečení. 80. léta a počátek stylu grunge – kombinace & sladění, vrstvení, vše pro dosažení uvolněného vzhledu s jasným náznakem městského stylu. Přírodu a především les s jejich organickými tvary a povrchy uvidíme nejčastěji v podzimní módě pletených oděvů. Inspirace z podzimních kolekcí v podobě tmavých odstínů s tajemným podtextem, často v kombinaci s romantickými prvky, pro pohodový moderní vzhled. Budoucnost, kde se potkávají ostré, ultramoderní nové tvary s klasickými prvky módy – pocit je plný protikladů, prim hraje čistý a drsný vzhled, případně ženský či androgynní vzhled.
Vznikly tak originální modely, z nichž na nás dýchají žhavé barvy rozpáleného afrického slunce (zlatá a rudá) v kombinaci s hnědou barvou vyprahlé půdy. Okázale elegantní modely z jemného hedvábí a chladivé bavlny zdobí kombinace výšivek, kamínků a lurexových efektů. Páskové zlaté střevíčky jsou vhodným doplňkem jak ke společenským šatům tak i k jemně výstřednímu stylu řady Casual.
69 Slam není jen spodní prádlo, ale především životní styl. Obléknutím jakéhokoliv super kousku z kolekce se odprostíte od konzervativnosti a dopřejete sami sobě pocit rebelství a originality. Od ostatního spodního prádla se odlišuje svým vizuálem, ale také tím, že každá kolekce je nabízena ve dvou různých materiálech. Standardní řada je komfortní bavlna doplněná o 5% elastenu a druhá kolekce provedená v mikrovlákně, neboli hi-tech tkanina, která je prodyšná, velmi rychle uschne a hlavně odpuzuje vlhkost a chlad z vnějšku, proto se stala mezi surfery populární. Nejdůležitější je přeci nemít mokro v textilu! 69 Slam vyrábí také funky plavky, které ohromí svým designem.
Z hlediska použitých materiálů jsou nejčastěji zastoupeny přírodní materiály jako měkká bavlna v hladké struktuře atlasové vazby, již tradiční len a luxusní hedvábí. Nechybí ani viskóza s vláknem Lycra, která je hlavním materiálem pro velmi praktické a pohodlné úpletové šaty.
Česko-australská značka Flamingopark, známá převážně díky svému e-shopu a pestrobarevnému obchůdku na Žižkově, přichází s novou exklusivní Monsoon kolekcí oblečení a tašek. Tašky Monsoon nejsou v nabídce Flamingoparku žádnou novinkou, pravidelně je uvádíme již třetím rokem a těší se velké oblibě pro svůj originální vzhled v kombinaci s praktičností. Tašky upoutají ručně šitou kruhovou aplikací, která zdobí jejich povrch. Novinkou jsou nejrůznější třpytivé tkaniny a napodobeniny kůže. V jarní kolekci Flamingopark přichází s novými designy v podobě tašek Monsoon Spry, pro které jsou typické zářivé barvy a výrazné unikátní ruční aplikace. Těm, kteří dávají přednost tlumenějším barvám a designům, které se dobře kombinují, přinášíme tašky Monsoon Dusk. Lahůdkou je taška Monsoon Essential v atraktivním, stříbrném provedení.
Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 Paris a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Příběh vzniku první z nich byl naprosto jasný od samotného počátku. Ikona módního světa se rozhodla vytvořit kolekci oblečení, zcela ovlivněnou jejími nápady, rozmary a emocemi, kterou nám vlastně dává nahlédnout do svého vlastního šatníku. „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání, a to se podařilo," vysvětluje Eva Herzigová a dodává: „Vedení značky 1-2-3 mi při navrhování modelů dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala."
Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 pro příští dva roky a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Ikona módního světa nespoléhá jen na svůj vzhled, ale také svůj vkus a cit pro design, který získala během své veleúspěšné kariéry ve světě módy. Před pár lety navrhla svou vlastní kolekci plavek nazvanou Eva Herzigova Beachwear. „Tehdy jsem byla na vše sama. Říkala jsem si, že napříště bych se do něčeho podobného pouštěla jen s odborníky. Vedení značky 1-2-3 mi při vytváření kolekce dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala," říká Herzigová a dodává: „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání a to se podařilo."
„Jarní móda značky Lindex je explozí barev a vzorů. Setkáváme se v ní s výraznými tóny, které jsou neobvyklým a nečekaným způsobem kombinovány s jemnými pastelovými odstíny," říká Ylva Alkman, manažerka oddělení designu a nákupu značky Lindex.
Využití spodního prádla jako svrchního oblečení bylo jedním ze zásadních okamžiků módy 90. let a přišel s tím, samozřejmě, Jean Paul Gaultier. Každý si vybaví jeho růžovou kónickou podprsenku pro popovou královnu Madonnu. Celoživotní fanoušek levisek nyní s tímto svým stylotvorným prvkem zkombinoval kultovní džíny i džísky Levi's® a vytvořil střihy s perfektně řemeslně vypracovanými detaily a nádechem extravagance.
patentovaného materiálu Croslite.
Dostupné jsou mj. na e-shopu Urbanlux.cz za 1350 Kc.
Kampaň startující již v únoru nafotil Marcuss Ohlsson ve slunečné Andalusii. Snoubí se zde přírodní panorama s temně modrým Atlantickým oceánem a rušnou pláží – tato kombinace svým naturelem vystihuje novou kolekci značky s.Oliver.