Loading color scheme

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..

Vzory! Vzory! Vzory! – Jaro v Lindexu je ve znamení The Power of Prints

Logo Lindex Znaky, potištěné vzory, byly vždy důležitou součástí módy. Nyní o něco více a důležitěji než doposud. V letošním jaru jsou vidět v kolekci Lindex vzory ve všech podobách a barevných variacích. Jemné šaty, halenky a tuniky v mnoha různých potiscích a barvách - s inspirací vzdálené krajiny a kultury v etnické kombinaci. Power of Prints!

Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.

Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.

PUMA® představuje L.I.F.T.

PUMA představuje L.I.F.T. PUMA představuje L.I.F.T. V polovině dubna přichází na český trh zcela nová a unikátní ucelená kolekce značky PUMA® nazvaná L.I.F.T. Stěžejním produktem kolekce je 173 gramů vážící bota určená pro volný čas, inspirovaná designem běžecké boty. I proto se stala tváří celé kampaně hvězda značky PUMA, loňský olympijský rekordman Usain Bolt.

Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.

Crocs nabízejí pánskou kolekci na jaro a léto

Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Světoznámá značka Crocs přichází s novými módními pánskými modely pro kvapem se blížící jarní měsíce. Žádné úmorné šněrování tkaniček, jen maximální pohodlí, tradičně vysoká kvalita materiálů a nepřehlédnutelný design. Milovníci Crocsek už to znají - kdo je jednou obuje, jen nerad je zouvá. Takže určitě potěší, že jarní modely Crocs je možné bez obav nosit i v létě na bosou nohu, třeba při dovolenkových radovánkách na pláži nebo člunu. Modely Cove, Dekum a Tideline Canvas jsou k mání v trendy barvách - šedé, hnědé, černé, bílé, béžové a stylové námořnické modré. Novinkou je kromě jejich tvaru, který připomíná mokasíny, i materiál: tradiční Croslite na spodní části doplňuje textilie a kůže na svrchní části. Boty tak nepostrádají žádnou z typických vlastností Crocsek - pohodlí pro zdravou a lehkou chůzi ani originální a nápaditou kreativitu. Nejnovější řadu pánských bot Crocs českým zákazníkům od března nabízí obchody Destroy.

 

Plavky LITEX 2009

Logo Litex Na světě je nová kolekce plavek LITEX pro rok 2009, jejíž tváří se stala Miss ČR 2007 Kateřina Sokolová. Česká společnost LITEX však nemyslí pouze na štíhlé slečny, ale na ženy všech typů postav, muže, děti a nabídka zahrnuje i těhotenské plavky a plážové doplňky. Škála barev, vzorů a především střihů je opravdu bohatá.
Více naleznete na Litex webové prezentaci.

Jarní kolekce Noppies rozzářila dětské oblečení veselými barvami

Noppies - jarní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží světových značek. Svým zákazníkům nabízí jen to nejlepší - právě teď jarní kolekci renomované holandské značky Noppies pro miminka (Newborn) i odrostlejší děti (Baby).

Noppies - jarní kolekce 2009 Kvalitní materiál, dokonalý střih a komfort - to jsou základní atributy, na které sází návrháři značky Noppies. Dobře znají své malé zákazníky, kteří nijak zvlášť nemilují věčné svlékání a oblékání, střihy jsou proto promyšleně jednoduché a praktické. Oblečení je ušito z pohodlných přírodních materiálů, děti se v nich cítí jako v měkoučké mámině náruči. Použité textilie jsou navíc velmi odolné a profesionálně zpracované, takže bez následků zvládají všemožné pohybové aktivity svých nositelů. Jednotlivé kousky - od roztomilých triček, přes kalhoty a mikiny - jsou snadno kombinovatelné, přímo stvořené k vytvoření vlastního stylu. Jarní kolekce zůstává věrná tradici svěžích barev, typických pro značku Noppies. Oblečení opět zdobí originální veselé obrázky, které vykouzlí úsměv na tvářích dětí i dospělých. Pro Noppies je velice důležité, aby dětská kolekce byla co nejdostupnější, nikoliv však na úkor kvality!

Kolekce Dunhill pro jaro/léto 2009

Logo Dunhill Slavný herec Jude Law, považovaný za jednoho z nejpřitažlivějších mužů současnosti, se stal již potřetí tváří luxusní londýnské značky Dunhill.

Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.

BANDOLERA – kolekce jaro/léto 2009

Bandolera - kolekce jaro/léto 2009 Cítit se pohodově v komfortním oblečení patří k univerzálnímu jmenovateli bohaté nabídky nizozemské společnosti Bandolera. Aktuální trendy - to jsou zajímavé barvy, fantazijní tisky, nově viděné kombinace. Velký návrat na módní scénu hlásí retro safari a detaily koloniálního stylu. Cool řady, inspirované maskulinním oblečením, ještě víc pracují s variabilitou a možnostmi proporcí i střihových možností všech outfitů.

Předjaří 2009

oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.

Modeflash jaro 2009

Logo Charles Vögele „Ženskost a barevnost"

Dámská kolekce

Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009 Německá módní značka s.Oliver má letos důvod k oslavě! Vznikla totiž v roce 1969, tedy přesně před 40 lety. Dnes jde o významnou společnost s mezinárodní působností, která vytváří aktuální, designérsky nápaditou a cenově dostupnou módu. Nová kolekce je jako vždy kvalitní, trendová i kombinovatelná a orientuje se především na casual módu a relax styl. A jako vždy se drží klíčového mota značky: SKUTEČNÁ MÓDA PRO SKUTEČNÉ LIDI. Na českém trhu je značka zastoupena od roku 2004 a zaměřuje se především na tyto řady:

Casual (ženy, muži)

Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.

Džínová bunda je hitem letošního jara

Logo Lindex Džínová bunda je come-backem letošní jara a je k dostání v Lindexu pro děti veškerého věku.

"Hodně sázíme na původní model džínové bundy. Bude stejně samozřejmý pro nošení jako klasické džíny", říká team designérů dětského oddělení v Lindexu.

Bunda pro chlapce je ve tmavé riflovině s klasickým ošoupaným vzhledem. Bunda pro menší chlapce má mimo jiné pletené náplety u rukávů. Džínová bunda pro děvčata je hezčího vzhledu pro zdůraznění modré barvy rifloviny.

Také malé dětátko si letošní jaro najde svoji džínovou bundu, hezký model s hřejivou jemnou podšívkou a s módní kapucí.

Prohlédněte si džínové bundy od designérů Lindex (PDF).

HAPPY ORGANIC FARM – nová ekologická kolekce pro děti

Logo Lindex Život na vesnici, příroda a severské tradice jsou inspirací Lindexu v nové ekologické jarní kolekci pro děti.

"Vycházela jsem z tradičních zvířat na vesnici ze severu a ozdobila jsem oděvy veselými ovečkami, kravičkami, koníčky a kuřátky. Je příjemné když jsou použita naše klasická zvířátka namísto různých zvířat z džungle", říká Linda Sturesson, designérka pro dětské oddělení v Lindexu.

Zvířátka vypadají jakoby byla vybrána ze starých ilustrací a pohádkových knih, upravena tak, aby vypadala roztomile dětsky. Také barvy jsou voleny tak, aby zdůraznili starodávný, trochu nostalgický dojem. Barevná škála zahrnuje červenou, žlutou, zelenou a hnědou.

V kolekci pro děti (výška 56-86) body, kalhoty a čepice. A pro trochu větší děti (výška 86-116) najdete topy, košile, džíny, spodní prádlo a čepice. Veškeré oděvy jsou vyrobeny z ekologické bavlny.

Prohlédněte si kolekci Happy Organic Farm (PDF).

The In between collection – nejhezčí jarní spodní prádlo

Logo Lindex Nová jarní kolekce In Between Collection v Lindexu poukazuje na svůdnou kombinaci romantiky a elegance. Kolekce vybraného spodního prádla zvýrazňuje nejlepší partie ženského těla.

Spodní prádlo považujeme za součást každodenního nošení. Spodní prádlo s funkčním střihem a detaily jako např. krajky, volánky a rozetky. Barevná škála obsahuje bílou, černou a také jemné pastelové odstíny.

Mezi modely můžeme spatřit:

The Everyday´s Essentials Bra - dobře sedící, elegantní podprsenka s volánovými okraji
The Delicate Lace Bra - hezká podprsenka s krajkami a malým volánovým okrajem organza.
The Soft Lace Bra - hladká podprsenka celá v krajkách
The Great Blazer Bra - krajková podprsenka se zapínáním vepředu a pěkným retro vzhledem. The Perfect High Panty - příslušné krajkové kalhotky
The Very Chic Bra - ultra chic tvarovatelná podprsenka se zapínaním vepředu a s detaily korzetu na zadní straně a ramínkem s krajkami
The Luxurious Camisole - romantická košilka se vzorem růží a s volánky

Kromě toho kolekce obsahuje The Special Lace Slip, The Perfect Party Bra, The Serious Business Bra a k veškerým modelům podprsenek jsou také k dispozici vhodné kalhotky.

Romantika přichází

Logo Lindex Romantika bude hrát jednu z hlavních rolí v době, kdy bude nová jarní kolekce přicházet na módní scénu.

Hýřit budou převážně romantické detaily jako volánky, zlaté našité dekorace a výšivky-seznam by mohl být ještě delší. Také motivy na obrázcích jsou často znázorněny jako něžná romantika, s květinami tvořící nejdůležitější prvky jarní módy. Všude můžeme vidět sladké květiny a romantické růže jsou určitě jedním z nejoblíbenějších motivů. Mezi barvami si můžeme všimnout krásné pastely jako růžová, světle modrá, světle tyrkysová a světle zelená a na pozadí neutrální barvy jako světle šedá, béžová, bílá a černá.

Šaty jsou často jasnou volbou, ale také široká sukně patří k jarním favoritům a taktéž romantická blůza.

Veškeré romantické motivy v jarní módě vypadají opět velmi svěže. Romantické motivy se kombinují nejlépe způsobem, který příliš nezdůrazňuje roztomilé vzory. Přidejte k romantickým oděvům něco drsnějšího, abyste vytvořili nový a rockový velkoměstský vzhled. Raději módně než příliš sladce, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Luxusní noční prádlo vévodí seznamu přání

Logo Lindex Luxusní dámské noční prádlo je o letošních vánocích nejžádanější na seznamu přání.

Letošní kolekci jsme pojmenovali "Night de Luxe" - a přesně to vystihuje název; luxusní, super delikátní noční prádlo s vysokým faktorem půvabu, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Kolekce zahrnuje noční košilky a pyžama z hedvábí/krepu, jakož i noční košilky, dámská kimona a pyžama z lesklého saténu. Růže, zvířecí vzory, a barevné abstraktní tvary, jakož i detaily jako malé sladké volánky, rozety, které ještě více zvýrazňují ženskost. Mezi barvami v kolekci můžeme kromě toho najít barvu Vánoc-červenou, ale také černou, béžově zlatou, fialovou a tyrkysovou.

Další obrázky supermodelky Caroliny Winberg a letošní Night de Luxe kolekce, jakož i další krásné nápady pro menší i větší vánoční dárky z Lindexu můžete najít na www.lindex.com.

Už ať je tu zima!

„Bundy mají nový lesk"

Logo Charles Vogele Outdoorová móda v zimě 2008/09 staví na mixu materiálů a objemů. Jednoznačně se hlásí k pěstěné, neformální eleganci s vysokou dávkou individuality. Často se kombinují protichůdné látky - studené s teplým materiálem, subtilní k objemnému či technické k přírodnímu.

Lesk zaujímá u outdoorových bund jednu z prvních příček. Při pohledu na moderní, většinou prošívané bundy v lakovém, potahovaném či technizujícím provedení se na zimu nelze netěšit. Kapuce s podšívkou z umělé kožešiny, snímatelné kožešinové límce či lemování, ale také ozdobné kovové a cvočkové doplňky nebo mohutné knoflíky a zipy propůjčují bundám opravdový šmrnc. Ke zlatým hřebům sezóny patří také módní městské bundy a krátké kabáty z příjemně měkkých směsí vlny.

Rozličné kalhoty z tmavé džínoviny (tmavě modrá, černá) jsou ideální ke všem bundám a kabátům. Zimní oblečení dokreslují efektní šály a pokrývky hlavy.

Na party můžou všichni

Logo Lindex Všichni si na sebe vezmou to nejlepší, když se má něco slavit, na věku nezáleží.

„Sváteční kolekce jsou v této sezóně jak tvrďácké, tak trochu slušňácké, roztomilé a slavnostní," říká Emma Wiklund, Fashion and Consumer Advisor v Lindex.

Pro holky jsou letos velkým svátečním hitem šaty. Šaty pro malé holčičky jsou andílkovsky roztomilé s detaily jako jsou krajky, volánky a rozety a v materiálech jako organza, satén a samet. Sváteční šaty velkých holek se inspirují sedmdesátými léty v cool mixu vzorů a materiálů.

Sváteční šaty kluků se inspirují osmdesátými a devadesátými léty a anglickou rockovou kulturou ve spoustě přístupů. Důležitým oblečením pro velké i malé kluky jsou košile a různé typy vest, tvrďácky sladěné s elegantními džínami.

Prohlédněte si leták ve formátu PDF.

Anna & Viktorie Maternity Line – stylová móda i pro těhulky

Anna a Viktorie - stylová móda i pro těhulky V přízemí nákupní galerie Černá růže v Praze v ulici Na Příkopě najdete od pondělí 6. října nový obchod s těhotenskou módou ANNA & VIKTORIE MATERNITY LINE. Nabídka velice slušivých a elegantních modelů zahrnuje sortiment proslulých značek Esprit, Noppies, Boob, Queen Mum a BellyButton. Vedle nenahraditelných bavlněných triček nebo kalhot s pružným a vysokým pasem najdete v obchodě i dlouhé svetříky, tuniky, vesty a topy v teplých podzimních barvách, které můžete libovolně vrstvit a kombinovat podle nejnovějších trendů. Oblíbené ženami po celém světě a velmi praktické jsou speciální trička pro kojící ženy, které díky originálnímu střihu umožňují prožívat kojení intimně a bez nechtěného odhalování. V prodeji je i pohodlné spodní prádlo značky Noppies a Cariwell a také mexické rolničky Bola - ozdobné přívěšky na krk, které jsou nejen slušivé, ale velmi jemně zvoní, a tím uklidňují miminko v bříšku.

Ultrapraktické nepromokavé Crocs™ na podzim a zimu

Crocs - podzim/zima 2008 Americká firma CrocsTM navždy změnila obuvnický průmysl svými děrovanými dřeváky, které i nadále zůstávají vlajkovou lodí značky. Jsou výjimečně pohodlné, skvěle větrají - ale jakmile nastane podzimní deštivé počasí a zimní vánice, musíte je odložit a nazout konkurenční teplou obuv. Designéři Crocs tuto mezeru v modelech ale naštěstí konečně zaplnili, a tak na český trh přichází zimní CrocsTM! Naprosto okouzlující dámské modely balerínek Nanook a kozaček Nadia, které mají hřejivý kožíšek a teplé podzimní barvy (hnědá, fialová, starorůžová, fuchsiová, černá) a hlavně superlehký nepromokavý materiál! Ten oceníte hlavně u kozaček - klasické kožené nebo koženkové vám i při té největší opatrnosti promoknou. CrocsTM Nadia jsou sice na povrchu z příjemného semiše, ale pod ním se skrývá stoprocentně nepromokavý patentovaný materiál CrosliteTM - takže si můžete být jisté, že budete celý podzim i v zimě v suchu! A navíc, díky protiskluzové podrážce se vyhnete i nepříjemným pádům na ledovce. Skvělý model je v prodeji nejen v dámských velikostech, ale v menším provedení i pro holčičky.