Loading color scheme

Elegantní a módní kolekce těhotenského oblečení značky Noppies na podzim a zimu

Noppies podzimní kolekce 2009 Noppies podzimní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží špičkových značek, zaručujících kvalitu a vysokou úroveň zpracování. Sortiment zahrnuje také zbrusu novou kolekci na podzim a zimu holandské značky Noppies určenou nastávajícím maminkám.

Důmyslně promyšlená a na první pohled okouzlující kolekce je důkazem, že ani rostoucí bříško nic neubírá na eleganci a atraktivním vzhledu a těhotné ženy rozhodně nemusejí rezignovat na aktuální módní trendy. Noppies podzimní kolekce 2009 Těhotenská móda Noppies nejen skvěle vypadá, ale je také velmi praktická, pohodlná a příjemná na dotek. Kolekce na podzim a zimu sestává z klasických elegantních kousků v šedé, černé a hnědé barvě vhodných především pro formální příležitosti. Zároveň ale nechybějí mladistvé a barevně extravagantní modely pro nošení ve volném čase. Pro všechny maminky, které baví vyčnívat z davů nejen svým bříškem, ale i módou, je na výběr řada barevných sukní kombinovatelných s punčocháči, šatů, svetříků, blůzek, halenek a bolerek a samozřejmě nechybějí kalhoty se zvýšeným elastickým pasem, kabáty a bundy. Kolekce zahrnuje i teplé doplňky jako čepice, rukavice a šály a také prakticky řešené spodní prádlo.

Štíhlé nohy v podzimní módě

Logo Lindex Kalhoty jsou v módě na prudkém vzestupu. Letošní podzim je zaměřený na nohy a štíhlou siluetu noh. Úzké kalhoty jsou jasně nejhezčí k veškerým podzimním tunikám a krátkým šatům, ale hodí se také k topu nebo kabátku.

Pokud jde o kalhoty obecně, byly zvláště džíny již dlouho oblíbeným oděvem číslo jedna v módním šatníku. Tmavě modrá džínovina nevyjde nikdy z módy. Tento podzim budou aktuální džíny se sepraným vzhledem a detaily. Nové džíny se nosí k trikům s tištěnými vzory a ke krátkému kabátku nebo ke kožené bundě pro hezký rockový vzhled.

Úzké džíny jsou spojovány s “jeggings”, oděvem, který vypadá skoro jako legíny, ale je opravdu těsný a ze strečové džínoviny. Jeggings jsou k dispozici s lemovkou a zipem pro lepší vzhled a také jednodušší variantou pouze s gumou u pasu.

Štíhlé nohy jsou v letošní podzimní módě zdůrazněny také velkým výběrem legín, od pletených těsných legín s detaily jako jsou nýty a zipy až po slavnostnější legíny, posypané flitry, mihotající se mědí nebo zvířecími vzory - kde je vzor tvořen kontrastem mezi matným a lesklým povrchem.

Prohlédněte si leták Lindex (PDF).

 

Neodolatelné podzimní boty Crocs do deště a zimy

Crocs - podzimní kolekce 2009 Léto už pomalu končí, začnou ustupovat letní tropické teploty a vystřídá je chladnější počasí spojené s větrem a podzimními plískanicemi. Letní obuv – žabky, otevřené balerínky, děrované boty, tak nutně musejí vystřídat boty zavřené a nepromokavé. Americká značka Crocs přichází s řadou zcela nových modelů, které nejenže splňují tyto podmínky, ale navíc skvěle vypadají.

Crocs - podzimní kolekce 2009 Nejvýraznějším modelem jsou dámské Gretel vycházející ze tvaru typických dřeváků. Měkký, protiskluzový a nepromokavý materiál Croslite doplňuje teplá kožešinka a mašlička, která botě dodává netradiční a velmi ženský vzhled. Boty jsou vyráběny v různých barevných kombinacích - barva kožešiny a tkaničky většinou kontrastuje s vlastní botou. K mání jsou tak například kombinace tmavomodrá s bílou a světlomodrou tkaničkou, kanárkově žlutá s bílou a hnědou tkaničkou nebo hnědá s bílou a tkaničkou v růžové barvě.

PUMA® GOLF V ČERNÉ A BÍLÉ

Puma golf v černé a bíle V roce 2007 to bylo zlato, v roce 2007 chrom – a v roce 2009 je PUMA® Golf zase o jamku dál. Speciální golfová kolekce PUMA podzim/zima 2009 přichází s výraznou kombinací perleťové černi a bílé barvy. Klasicky jednoduchá kolekce vyznává styl „vítěz bere vše“.

Použití kontrastních černých a bílých prvků všech součástí vybavení dává nové kolekci nádech elegance a luxusu. Za použití kvalitních textilií a rafinovaných detailů PUMA Golf nabízí nejlepší a nejvšestrannější produkty na golfové hřiště i mimo ně. Díky kombinaci textury, povrchové úpravy a matových a lesklých materiálů každý produkt působí stejně dobře v různých situacích.

BANDOLERA – kolekce podzim/zima 2009

Bandolera - kolekce podzim/zima 2009 Pohled na novou zajímavou kolekci dámského oblečení, obohacenou pro tentokrát o dokonalé kabáty a kabátky (pod značkou Covered), vás nenechá v klidu. Elegantní „střední proud“ se při bližším zkoumání promění – díky nečekaným střihovým finesám, barevným kontrastům, materiálům. Jako jednotící linka se dá vysledovat inspirace ověřenými hodnotami různých desetiletí 20. století (léta dvacátá, šedesátá i osmdesátá).

PODZIM 09

1. Téma

Záhadná romantika

Rustikální styl se pojí s městským do výsledného přitažlivého casual – vznikla aktuální kolekce, kde se mystická záhada setkává s romantikou. Nově vyznívá vrstvení, které přiznává kontrastní sílu materiálů, v celé škále od jemných transparentů, po kůži a pleteninu.

s.Oliver kolekce podzim/zima 09

s.Oliver kolekce podzim/zima 09 Firma s.Oliver přichází se zbrusu novou kampaní „Living in fashion“ – móda pro život na podzim a zimu 2009, přitom ale nezapomíná na hodnoty, které v módě vždy vyznávala. Populární módní značka s.Oliver slaví právě letos čtyřicetileté jubileum. Tato úspěšně budovaná tradice udává směr celé kampaně, jejíž hlavním cílem je nabídnout skutečnou módu pro každý den i příležitost. Energické a sofistikované vizuální ztvárnění nové kampaně s.Oliver je založeno na unikátní skandinávské krajině a okouzlujícím okolí norského hlavního města Osla.

Nová kolekce s.Oliver pro nadcházející sezónu podzim/zima 2009/10 je charakterizována především kontrasty, které se v různých podobách objevují ve všech dílčích řadách i doplňcích.

Crocs jsou v prodeji už i v oficiálním českém internetovém obchodě

Crocs Le Sportsac Od července je spuštěn oficiální internetový obchod s botami Crocs a taškami LeSportsac www.urbanlux.cz, který provozuje výhradní distributor těchto dvou značek v ČR a SR, firma Buzz, s.r.o.

Na webu jsou již nyní k dostání základní modely dámských, pánských a dětských Crocsek: Cayman, Mary Jane, Malindi, Alice, Prima, Yukon, Baya, Off Road i vybrané novinky z kolekce na jaro/léto 09 (pánské Cove, Dekum, Tideline Canvas a dámské Olivia a Captiva) a také loňské modely na podzim a zimu (Nadia, Nanook a Ambler). V následujících týdnech bude nabídka doplněna o tašky LeSportsac a postupem času i o další a sezonní modely Crocs.

Kolekce sezóny - podzim 2009

Logo Lindex Kolekce sezony pro podzim je jako fantastický sen, ale pouze pokud je správná. Kolekce je ultraženská. Inspirace pochází ze světa fantazie, ale lze vidět také jasné stopy ve stylu retra 50tých let.

Materiály jsou jemné a průhledné jako šifon a krajky v jemných pastelech, vínově červené a fialové, jakož i sezónní neutrální barvy černé, bílé a špinavě bílé. Vybrané detaily jako malé krajkové volánky, zapuštěné krajky, saténové pásky a rozety zvyšují ženský výraz.

Mezi podzimními novinkami lze spatřit Fantastické dámské spodní kalhoty, nádherné staré květinově vzorované babiččiny kalhotky, jakož i velmi elegantní nařasené kraťasy, vysoké kalhotky v modelu šortek, které jsou zcela posázené krajkovými volánky.

Kromě toho zavádíme také novou podprsenku „perfektní retro" spolu s perfekt retro podvazkovými pásy, špinavě bílou podprsenku a podvazkové pásy inspirované 50- tými léty, s růžovými švy a saténovými stužkami v detailech.

Prohlédněte si leták ke kolekci Podzim 2009 (PDF).

 

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_m ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_m Praha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_m V horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Chantelle slaví 60 let ženské svůdnosti

Chantelle_60let_MB2_m Chantelle_60let_produkt_m Jubilejní kolekce Podzim-Zima 2009 uvádí na scénu baroko a lehkost, kde krajka tančí se saténem v průzračné, delikátní souhře jemných materiálů.

Vedle decentní harmonie odstínů slonoviny a zimní šedi hrají v kolekci sólové party temně modrá, švestková, červená a zlatá. Tato symfonie sytých, chvějivých tónů se snoubí s černou, věčným symbolem elegance.

V atmosféře « budoár šik » plné rafinovaných tkanin v tlumeném světle se u všech aktuálních řad spojuje řemeslná dokonalost s kreativitou.

Icône nabízí jemnou odlehčenost. Motiv křivek a transparentní materiály zdůrazňují ženskost. Krajkové sexy košíčky s push-up efektem zdobí intenzivní rudá nebo temná modř hlubokého nočního nebe.

Divine ztělesňuje novou smyslnost Chantelle a staví na výrazném kontrastu barev a materiálů. Satén s krajkou na dekoltu i zadním díle a výjimečné dekorativní prvky činí z této linie ideálního spojence intimních okamžiků.

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_m YSL_M_II_m Dámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Alexander McQueen PUMA

Alexander McQueen PUMA® jaro/léto 2009 v concept storu SIMPLE

tenisky1_m tenisky2_m Od června je v concept storu SIMPLE k dostání nová kolekce luxusních tenisek světoznámé sportlifestylové značky PUMA navržených britským návrhářem Alexandrem McQueenem. Ten se značkou PUMA spolupracuje již několik let a do návrhů vždy vnáší svou výraznou a kreativní osobnost. Sportovní obuv v jeho provedení je zřetelně ovlivněna moderní architekturou, designem a haute couture s prvky ulice. To vše za použití nejkvalitnějších a tradičních obuvnických technologií.

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_m PUMA_SHOT_5-607F_m Praha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelka Jednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy. boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymek kostym Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Ultrapohodlné žabky Crocs Captiva do letních veder

Crocs žabky Captiva Crocs žabky Captiva Do největších parných letních dnů je potřeba vyšlápnout v otevřené obuvi, která dopřává noze nepřetržitou cirkulaci vzduchu. Mezi nejoblíbenější dámskou letní obuv patří žabky a s těmi přichází v nové sezoně i značka Crocs. model Captiva je nejen designově zajímavý, ale především nepostrádá komfort a pohodlí, což je neodmyslitelná charakteristika všech modelů Crocsek. Materiál Croslite zpracovaný tentokrát do flexibilních „polštářků“ zajišťuje skutečně měkounký nášlap. Pásky jsou pokryté jemným saténem a materiál z mikrovlákna v místě přepážky mezi prsty zaručuje, že noha nebude trpět ani při delším chození. K mání jsou modely ve čtyřech barvách – neutrální černé a zářivé kombinaci bílé žluté, bílé a tmavorůžové a bílé a tmavozelené. V prodeji jsou Crocs Captiva v síti M2 Shoes za 1050 Kč.

Botičky Robeez – děti je milují

Logo Anna & Viktorie Česká firma Anna & Viktorie nabízí ve svém bohatém sortimentu zboží pro děti a jejich rodiče nejnověji také aktuální kolekci botiček Robeez. Robeezky, jak jim důvěrně říkají maminky, jsou oblíbené po celém světě, nechybí na nožkách dětiček hollywoodských celebrit a stále častěji je nosí už i česká robátka.

Ideální bota pro křehké dětské chodidlo, která se dnes prodává v mnoha zemích světa, vznikla z praktické potřeby obout jedno neposedné miminko. Sandra, maminka malého Roberta (ano, proto Robeez) zkusila ušít botky, které by se mu líbily, nedaly se jen tak sundat, netísnily rostoucí chodidlo a nepadaly z nohy, ani když děťátko objevuje svět. Zvolila ten nejlepší materiál - jemnou kůži. A pak se spustil kolotoč. Robertovy botičky totiž zaujaly každého, kdo je viděl, měly velký úspěch a hlavně se ukázalo, že jsou neuvěřitelně praktické. Sandra se zúčastnila jedné malé výstavy zaměřené na dětské zboží, odnesla si odtud kontrakty na 400 párů botek a poptávka dál rostla přímo kosmickou rychlostí...

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.