Loading color scheme

BANDOLERA – kolekce podzim/zima 2009

Bandolera - kolekce podzim/zima 2009 Pohled na novou zajímavou kolekci dámského oblečení, obohacenou pro tentokrát o dokonalé kabáty a kabátky (pod značkou Covered), vás nenechá v klidu. Elegantní „střední proud“ se při bližším zkoumání promění – díky nečekaným střihovým finesám, barevným kontrastům, materiálům. Jako jednotící linka se dá vysledovat inspirace ověřenými hodnotami různých desetiletí 20. století (léta dvacátá, šedesátá i osmdesátá).

PODZIM 09

1. Téma

Záhadná romantika

Rustikální styl se pojí s městským do výsledného přitažlivého casual – vznikla aktuální kolekce, kde se mystická záhada setkává s romantikou. Nově vyznívá vrstvení, které přiznává kontrastní sílu materiálů, v celé škále od jemných transparentů, po kůži a pleteninu.

s.Oliver kolekce podzim/zima 09

s.Oliver kolekce podzim/zima 09 Firma s.Oliver přichází se zbrusu novou kampaní „Living in fashion“ – móda pro život na podzim a zimu 2009, přitom ale nezapomíná na hodnoty, které v módě vždy vyznávala. Populární módní značka s.Oliver slaví právě letos čtyřicetileté jubileum. Tato úspěšně budovaná tradice udává směr celé kampaně, jejíž hlavním cílem je nabídnout skutečnou módu pro každý den i příležitost. Energické a sofistikované vizuální ztvárnění nové kampaně s.Oliver je založeno na unikátní skandinávské krajině a okouzlujícím okolí norského hlavního města Osla.

Nová kolekce s.Oliver pro nadcházející sezónu podzim/zima 2009/10 je charakterizována především kontrasty, které se v různých podobách objevují ve všech dílčích řadách i doplňcích.

Crocs jsou v prodeji už i v oficiálním českém internetovém obchodě

Crocs Le Sportsac Od července je spuštěn oficiální internetový obchod s botami Crocs a taškami LeSportsac www.urbanlux.cz, který provozuje výhradní distributor těchto dvou značek v ČR a SR, firma Buzz, s.r.o.

Na webu jsou již nyní k dostání základní modely dámských, pánských a dětských Crocsek: Cayman, Mary Jane, Malindi, Alice, Prima, Yukon, Baya, Off Road i vybrané novinky z kolekce na jaro/léto 09 (pánské Cove, Dekum, Tideline Canvas a dámské Olivia a Captiva) a také loňské modely na podzim a zimu (Nadia, Nanook a Ambler). V následujících týdnech bude nabídka doplněna o tašky LeSportsac a postupem času i o další a sezonní modely Crocs.

Kolekce sezóny - podzim 2009

Logo Lindex Kolekce sezony pro podzim je jako fantastický sen, ale pouze pokud je správná. Kolekce je ultraženská. Inspirace pochází ze světa fantazie, ale lze vidět také jasné stopy ve stylu retra 50tých let.

Materiály jsou jemné a průhledné jako šifon a krajky v jemných pastelech, vínově červené a fialové, jakož i sezónní neutrální barvy černé, bílé a špinavě bílé. Vybrané detaily jako malé krajkové volánky, zapuštěné krajky, saténové pásky a rozety zvyšují ženský výraz.

Mezi podzimními novinkami lze spatřit Fantastické dámské spodní kalhoty, nádherné staré květinově vzorované babiččiny kalhotky, jakož i velmi elegantní nařasené kraťasy, vysoké kalhotky v modelu šortek, které jsou zcela posázené krajkovými volánky.

Kromě toho zavádíme také novou podprsenku „perfektní retro" spolu s perfekt retro podvazkovými pásy, špinavě bílou podprsenku a podvazkové pásy inspirované 50- tými léty, s růžovými švy a saténovými stužkami v detailech.

Prohlédněte si leták ke kolekci Podzim 2009 (PDF).

 

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_m ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_m Praha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_m V horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Chantelle slaví 60 let ženské svůdnosti

Chantelle_60let_MB2_m Chantelle_60let_produkt_m Jubilejní kolekce Podzim-Zima 2009 uvádí na scénu baroko a lehkost, kde krajka tančí se saténem v průzračné, delikátní souhře jemných materiálů.

Vedle decentní harmonie odstínů slonoviny a zimní šedi hrají v kolekci sólové party temně modrá, švestková, červená a zlatá. Tato symfonie sytých, chvějivých tónů se snoubí s černou, věčným symbolem elegance.

V atmosféře « budoár šik » plné rafinovaných tkanin v tlumeném světle se u všech aktuálních řad spojuje řemeslná dokonalost s kreativitou.

Icône nabízí jemnou odlehčenost. Motiv křivek a transparentní materiály zdůrazňují ženskost. Krajkové sexy košíčky s push-up efektem zdobí intenzivní rudá nebo temná modř hlubokého nočního nebe.

Divine ztělesňuje novou smyslnost Chantelle a staví na výrazném kontrastu barev a materiálů. Satén s krajkou na dekoltu i zadním díle a výjimečné dekorativní prvky činí z této linie ideálního spojence intimních okamžiků.

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_m YSL_M_II_m Dámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Alexander McQueen PUMA

Alexander McQueen PUMA® jaro/léto 2009 v concept storu SIMPLE

tenisky1_m tenisky2_m Od června je v concept storu SIMPLE k dostání nová kolekce luxusních tenisek světoznámé sportlifestylové značky PUMA navržených britským návrhářem Alexandrem McQueenem. Ten se značkou PUMA spolupracuje již několik let a do návrhů vždy vnáší svou výraznou a kreativní osobnost. Sportovní obuv v jeho provedení je zřetelně ovlivněna moderní architekturou, designem a haute couture s prvky ulice. To vše za použití nejkvalitnějších a tradičních obuvnických technologií.

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_m PUMA_SHOT_5-607F_m Praha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelka Jednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy. boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymek kostym Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Ultrapohodlné žabky Crocs Captiva do letních veder

Crocs žabky Captiva Crocs žabky Captiva Do největších parných letních dnů je potřeba vyšlápnout v otevřené obuvi, která dopřává noze nepřetržitou cirkulaci vzduchu. Mezi nejoblíbenější dámskou letní obuv patří žabky a s těmi přichází v nové sezoně i značka Crocs. model Captiva je nejen designově zajímavý, ale především nepostrádá komfort a pohodlí, což je neodmyslitelná charakteristika všech modelů Crocsek. Materiál Croslite zpracovaný tentokrát do flexibilních „polštářků“ zajišťuje skutečně měkounký nášlap. Pásky jsou pokryté jemným saténem a materiál z mikrovlákna v místě přepážky mezi prsty zaručuje, že noha nebude trpět ani při delším chození. K mání jsou modely ve čtyřech barvách – neutrální černé a zářivé kombinaci bílé žluté, bílé a tmavorůžové a bílé a tmavozelené. V prodeji jsou Crocs Captiva v síti M2 Shoes za 1050 Kč.

Botičky Robeez – děti je milují

Logo Anna & Viktorie Česká firma Anna & Viktorie nabízí ve svém bohatém sortimentu zboží pro děti a jejich rodiče nejnověji také aktuální kolekci botiček Robeez. Robeezky, jak jim důvěrně říkají maminky, jsou oblíbené po celém světě, nechybí na nožkách dětiček hollywoodských celebrit a stále častěji je nosí už i česká robátka.

Ideální bota pro křehké dětské chodidlo, která se dnes prodává v mnoha zemích světa, vznikla z praktické potřeby obout jedno neposedné miminko. Sandra, maminka malého Roberta (ano, proto Robeez) zkusila ušít botky, které by se mu líbily, nedaly se jen tak sundat, netísnily rostoucí chodidlo a nepadaly z nohy, ani když děťátko objevuje svět. Zvolila ten nejlepší materiál - jemnou kůži. A pak se spustil kolotoč. Robertovy botičky totiž zaujaly každého, kdo je viděl, měly velký úspěch a hlavně se ukázalo, že jsou neuvěřitelně praktické. Sandra se zúčastnila jedné malé výstavy zaměřené na dětské zboží, odnesla si odtud kontrakty na 400 párů botek a poptávka dál rostla přímo kosmickou rychlostí...

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.

The white party from Lindex

Logo Lindex Na konci dubna je představena kolekce The In Between Collection: The White Party. V této kolekci luxusního spodního prádla jsou klíčové krásné krajky, luxus a romantika. Všechny oděvy jsou bílé a zcela výborné pro veškeré jarní oslavy.

Kolekce je zcela ultra ženská, lze si všimnout řady krásných detailů a kromě toho množství speciálních vlastností jako odnímatelných a vyměnitelných ramínek a také shaping efektu.

The White Party Collektion se skládá z:
The White Party Waistshaper - nádherné volánkové spodní sukně, s vysokým pasem a s efektem shaping (viz obrázek)
The White Party Delicate Bra - bandeau zcela v krajkách, podprsenka s částečnou výplní a s odnímatelnými ramínky.
The White Party Chic bra - podprsenka se zapínáním vpředu, push-up efektem, tvarovanými košíčky a zápasnickými zády
The White Party Special Bra - kosticová podprsenka bez výplně zcela v krajkách
The White Party Body - vyhlazené body s detaily krajek a odnímatelnými ramínky
The White Party High Panty - krajkové kalhotky s vysokým pasem a shaping efektem
The White Party Hipster - vyhlazený hipster s krajkovými detaily
The White Party String - tanga celá v krajkách

Podívejte se na krásnou kolekci v Lindexu koncem dubna.

Shlédněte leták - The white party from Lindex (PDF)

Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009

Logo H&D Aktuální kolekce společnosti H&D, dostupná v síti obchodních domů TESCO (na Národní třídě v Praze, v Brně vedle Vaňkovky, v Liberci, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích), pod sebou skrývá značky Depeche H a Hardstone. Společnost H&D, která českém trhu působí již od počátku 90. let, nabízí ležérní, komfortní a cenově přijatelnou módu s tradicí.

Logo Depeche h Dámská značka Depeche H přináší široký výběr střihů sukní, šortek a kalhot. Jednoduchá bavlněná trička a tílka skvěle umožňují vrstvení. Nechybí ani lehké bundičky, saka a romantické šaty s květinovými vzory. Značka Hardstone, především pánská, má nádech safari stylu. Plátěné kalhoty a šortky dotváří bohatý výběr denimu. Košile zahrnují množství provedení i motivů od proužků přes kostky až k mladistvému květování.

 

Letošní první namočení

Logo Lindex Brzy bude na čase alespoň plánovat letošní premiéru v koupání. Nové plavky jsou vždy dobrým startem do sezóny, a to i pro většinu bázlivých "neodvážlivců". Jarní kolekce plavek je plná sytých barev a velmi bohatá pokud jde o modely a vzory.

Móda plavek v Lindexu byla inspirována
  • Riviérou z 20., 50. a 60. let v námořní elegantní kolekci s retro-pocitem, který zavede myšlenky také na Ester Williams a Hamptons.
  • Jižní Amerikou v etnickém vzoru a volbou barvy, kde dominují černá, zelená, hnědá a červená.
  • Hawai v exotických vzorech a v sytých barvách

Roztomilé jarní botky Crocs v prodejnách Anna & Viktorie

Roztomilé jarní botky Crocs. Crocs - cool boty s usměvavým krokodýlem ve znaku - mají své příznivce napříč věkovými kategoriemi i zeměpisnými šířkami. S jistotou po nich sahají i rodiče, když hledají kvalitní, praktické a navíc roztomilé obutí pro své ratolesti. Dobře totiž vědí, že právě v crocskách jsou dětské nožky v bezpečí a pohodlí.

Roztomilé jarní botky Crocs. Aktuální jarní kolekce Crocs s novými modely uzavřených botiček pro menší děti RALLY je v prodeji v obchodech Anna & Viktorie. Růžová, fialová, bílá, modrá, červená... z veselých barevných kombinací si určitě vyberou parádivé holčičky i neposední kluci. Kvalitní patentovaný materiál a propracovaná podpora klenby skvěle prospívají rostoucí dětské nožce a protiskluzová podrážka je zárukou stability i v proměnlivém jarním počasí.

Nová dámská kolekce Crocs na jaro a léto – město vám bude ležet u nohou

Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Jaro je za dveřmi a léto na sebe už také nenechá dlouho čekat. V botách z nové kolekce Crocs do něj ženy a dívky mohou ladně vkročit, vtančit, vběhnout... jak je komu libo. V Crocskách je totiž každý pohyb radostí. Netlačí, nekloužou a ortopedicky tvarovaný vnitřek boty navíc nohu velice příjemně prokrvuje. To ostatně příznivci Crocs dobře vědí, ostatně proto jsou tyhle nepřehlédnutelné botky tak oblíbené. Žhavé novinky dámské kolekce jaro/léto k tomu ještě přidávají dokonale kreativní design.

Model CABANA spojuje zdánlivě nespojitelné - žabky a eleg antní podpatek. Výsledek? Neuvěřitelně pohodlná, měkoučká bota, přímo ideální do ruchu letního městského života. Právě ta Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 m - na nekonečné nákupy, korzování na párty či procházky metropolí, se skvěle hodí také modely HAVANA s velmi módní platformou a PATRICIE s pásky, které na noze opravdu netlačí, neškrtí ani nedřou. To vše v okouzlujících trendy barvách: růžové, fialové, námořnické modré, černobílé a zlaté.

Nové modely Crocs budou k dostání od dubna v prodejnách Destroy: Cabana za 1350 Kč, Havana za 1490 Kč a Patricia za 1350 Kč.

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.