Loading color scheme

Elixír mládí, který si vychutná vaše pleť

{phocagallery view=category|categoryid=183|imageid=557|float=left}Jsme sice jen tak staří, jak si sami připadáme, ale naše třiceti- či čtyřicetiletá pokožka občas poněkud nerespektuje náš subjektivní pocit, že je nám stále patnáct. Pokud jste z těch, kteří nehodlají přistupovat k drastickým či invazivním řešením, ale zároveň vám nové linky na čele nebo kolem očí nedělají zrovna radost, zkuste kyslíkovou terapii.

Kyslík působí do hlubších vrstev pokožky a přenáší do nich aktivní látky z kosmetických výrobků. Pomáhá tak lépe redukovat vrásky, stahuje a čistí póry, normalizuje tvorbu mazu, hydratuje i zjemňuje pokožku, regeneruje pleť a zvyšuje její elasticitu. Kyslík se už desetiletí používá na rychlejší hojení ran i popálenin, neboť pod jeho vlivem se kůže lépe obnovuje. Kyslíkové inhalační terapie dodávají energii a uvolňují napětí.

Nový butik Pietro Brunelli Milano v centru Prahy

{phocagallery view=category|categoryid=181|imageid=556|float=left}Italská značka Pietro Brunelli Milano otevřela první butik v České republice – v centru Prahy, v ulici v Kolkovně 4. Pietro Brunelli Milano je suverénním lídrem na trhu s těhotenskou módou, v novém obchodě ovšem zákaznice najdou i netěhotenské modely a atraktivní výběr stylových tašek Storksak a Babymel.

Důvod rostoucí obliby značky Pietro Brunelli Milano je zřejmý, dává totiž vyniknout kráse žen v každém období jejich života. Šaty, tuniky či sexy topy se bez problémů mohou stát nadčasovou stálicí šatníku. Díky promyšleným střihům zůstává fazóna stejná, jen se různými způsoby vázání nebo elasticitou materiálu flexibilně přizpůsobuje aktuálním tělesným proporcím. Samozřejmostí je prvotřídní kvalita materiálů a zpracování.

Vadí vám brýle na čtení a máte astigmatismus?

{phocagallery view=category|categoryid=178|imageid=537|float=left}Kdo by si nepřál vidět dobře bez brýlí i v pokročilejším věku? Nejde jen o to, že obrýlený lyžař či plavec to nemá jednoduché. Život by byl snadnější, kdybychom nemuseli spoléhat na brýle nejen při sportu, ale také při řízení auta, v kině, v divadle, při sledování televize nebo třeba při čtení...

Jenomže s věkem nad 45 let bývá spojena vada označovaná jako presbyopie – vetchozrakost. Co to znamená? Po překročení této pomyslné čáry se většině lidí zhoršuje vidění do blízka. Krátkozraký člověk většinou na čtení brýle, které běžně používá do dálky, odkládá. Pak, v závislosti na výši dioptrické vady, umístí text blízko k obličeji a čte. Konečně přece jen může svůj handicap pozitivně využít. Složitější to však mají lidé postižení dalekozrakostí. Aby mohli číst, dávají si text dál a dál od oka, až jim nestačí délka paží a nakonec jim stejně nezbude než pořídit si zvlášť brýle na čtení nebo brýle multifokální. Brýle na blízko si obvykle musí pořídit i ti, kteří dosud šťastně žili bez brýlí. Anebo existuje i jiná možnost?

Schöffel sponzoroval Gerlinde Kaltenbrunner při výstupu na K2

{phocagallery view=category|categoryid=176|imageid=531|float=left}Rakouská horolezkyně Gerlinde Kaltenbrunner (40) se stala vůbec první ženou, která dosáhla všech 14 osmitisícových vrcholů bez použití umělého kyslíku. Poslední z nich, horu K2 (8 611 m n. m.), pokořila 23. srpna v 18:18 pakistánského času s dalšími třemi horolezci. Při této extrémní výpravě byla vybavena funkčním oblečením německé značky Schöffel.

Gerlinde a její tým dorazil na vrchol druhé nejvyšší hory v úterý 23. srpna v 6 hodin a 18 minut (místního času). Rakušanka se tak stala první ženou, která dosáhla všech 14 himalájských vrcholů bez pomoci kyslíku. Na horu stoupala od poloviny června přes severní pilíř v doprovodu dalších zkušených horolezců: dvojice z Kazachstánu – Maxut Zhumayev, Vassiliy Pivtsov a Darius Zaluski z Polska.

3 nejlepší nákupy na přelomu léta a podzimu

{phocagallery view=category|categoryid=172|imageid=521|float=left}Srpnové dny se chýlí ke konci, pomalu nastupuje babí léto a pak už vládu převezme podzim. Obchody se předhánějí ve výši bezkonkurenčních slev, aby se „zbavily" sezonních zásob, které nahradí novými kolekcemi. Pokud vás nalákají výrazné výlohy či stranou postavené stojany se zbožím v akci, máme pro vás několik rad, co koupit a rozhodně neprohloupit.

1. Nadčasové a kvalitní letní odění se slevou za rok oceníte
Možná míjíte zlevněné bikiny s pocitem, že letos už se stejně v moři zřejmě nevyrácháte. Ale chyba lávky! Nejen, že se můžete vydat vstříc modrým vlnám a teplým krajům klidně i v zimě, ale opravdu máte pocit, že letošní plavky budou za rok už naprosto „demodé"? „Ačkoli se vám může zdát, že nakupovat letní svršky už je letos pasé, investovat do věcí, které nevyjdou z módy tak snadno, se rozhodně vyplatí. Jednoduché slušivé plavky navíc oceníte nejen za rok, až se budete moci jen usmívat nad vysokými cenami nejnovějších výstřelků, ale třeba i v krytém bazéně," radí Radka Kuchařová, marketingová manažerka nákupní galerie Myslbek. A dodává: „To se samozřejmě netýká jenom koupání, nadčasové šaty, šátek, kabelka nebo sandály z kvalitních materiálů se jistě také neztratí. Ve slevách si navíc můžete koupit i zboží obdivovaných značek, jejichž nákup za plnou cenu by váš rozpočet nesl o něco hůře a udělat si tak radost."

Podzim v barvách vína a čokolády

{phocagallery view=category|categoryid=171|imageid=520|float=left}Odhoďte zábrany a labužnicky vychutnávejte lahodné odstíny zářivých rajčátek, rudých jahod, rubínových třešní, červeného vína, sametové čokolády, tmavé kávy, sytého kakaa nebo zlatavého medu.

Trendy líčení na letošní podzimně zimní sezonu vám umožňují užít si delikatesní barvy a udělat ze sebe nepřehlédnutelnou divu. Kouzlit můžete kouřovými stíny, tmavými linkami, vaše výrazné oči a kočičí pohled nepřehlédne žádný muž. Nebojte se však přehnané tvrdosti, právě „chutné" hnědé, purpurové, červené i béžové tóny umožní, abyste na nesmělce nepůsobila příliš drsně a byla stále k nakousnutí. „Nemusíte přece hned sahat po černé, zkuste oči orámovat tmavohnědou a lehce ji rozmazat směrem vzhůru, kde se její barva postupně zjemní a splyne se stíny. Zatímco v noci z vás tu pravou femme fatale jako vystřiženou z hollywoodských filmů udělají stíny v barvě hořké čokolády, přes den můžete čarovat jen lehce nádechem karamelek, jejichž tón na víčkách vystínujete tmavší oříškovou tužkou na oči nebo doladíte tenkou tekutou linkou," napovídá Iveta Slavíková z internetového obchodu Krasa.cz, kde seženete dekorativní kosmetiku podle posledních trendů.

Fotbalisté FC Bayern Mnichov budou v příštích třech letech oblékat módu značky s.Oliver

{phocagallery view=category|categoryid=162|imageid=491|float=left}Německá módní značka s.Oliver začala oblékat fotbalisty německého velkoklubu FC Bayern Mnichov. Sezónu 2011/2012 tak kapitán Philipp Lahm s hráči týmu FC Bayern Mnichov zahájí s business a prémiovou volnočasovou módou s.Oliver Selection. Nejen hrdinové z mistrovství světa, jako Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger, Thomas Müller a Arjen Robben, ale i trenéři a ostatní členové realizačního týmu budou při oficiálních příležitostech v příštích třech letech nosit oblečení a doplňky z prémiové volnočasové a business řady s.Oliver Selection. Tento úspěšný fotbalový klub představuje pro firmu s.Oliver dalšího významného reprezentanta mezinárodního formátu.

"Nejlepší z nejlepších": kreativní tým Mercedes-Benz získal prestižní ocenění za design

{phocagallery view=category|categoryid=161|imageid=490|float=left}mercedes-Benz umí prvotřídní design. Dokazují to tři první ceny v soutěži Automotive Brand Contest 2011. Nejen že odborná porota zvolila kreativní tým Mercedes-Benz týmem roku 2011, ale automobilka navíc získala nejvyšší hodnocení nazvané „Best of Best" za design exteriéru vozu Mercedes-Benz CLS a zároveň nejvyšší hodnocení za design interiéru konceptu třídy A v kategorii Concept & Study.

Automotive Brand Contest je první mezinárodní soutěž hodnotící vztah značky a designu na poli automobilového průmyslu. Soutěž byla iniciována německým designovým centrem (German Design Council) a je zaměřena výhradně na automobilový průmysl s cílem ohodnotit vynikající počiny v oblasti řízení značky a designu. Tímto způsobem se porota složená z mezinárodně renomovaných designérů a odborníků snaží zdůraznit velký význam designu a image značky v celkovém úspěchu automobilky.

Nové trendy v antikoncepci

{phocagallery view=category|categoryid=160|imageid=487|float=left}Hormonální antikoncepce je nejoblíbenější metodou ochrany před nechtěným početím. „U nás ženy zatím stále nejčastěji užívají antikoncepční tablety, tzv. perorální kombinovanou antikoncepci (perorální proto, že se užívají ústně; kombinovaná vzhledem k tomu, že obsahuje dva typy hormonu – estrogen a gestagen). Je to dáno tím, že v povědomí žen má dlouhou tradici a bývá cenově výhodnější," vysvětluje gynekolog Programu H plus Jan Lacheta.

Žilka Optik Studio představuje STARCK EYES

starck-eyes-moda-150 Již více než třicet let sdílí francouzský designér a architekt Philippe Starck s celým světem svou vizi, kterou pozměňuje realitu našeho každodenního života. Starck je neúnavným světoobčanem, který má na svém kontě snad nejvíce realizací. Jeho práce zasahuje do různých odlišných oborů – od produktového designu, přes interiéry až po architekturu – a ve všech vyniká. Jeho design je revoluční, jak svými návrhy, tak například snahou o ekologické myšlení. Proslul také konceptem demokratického designu; díky vyšší kvalitě za nižší cenu dopřál více lidem to nejlepší v době, kdy byl design vyhrazen pouze elitě.

Kontaktní čočky a sluneční brýle jako módní doplněk

UV_sestava Kde jsou ty doby, kdy kontaktní čočky byly výsadou výhradně lidí se slabým zrakem. Dnes si mnoho lidí pořizuje kontaktní čočky čistě z estetických a módních účelů. Kontaktní čočky všech barev a motivů dnes prostě letí. Chystáte se na pořádnou párty nebo oslavu narozenin? Chcete se prostě jen odlišit od všech ostatních lidí? Nebo chcete snad jen někoho překvapit a pobavit? Barevné kontaktní čočky mohou být tím pravým osvěžením pro oslavu nebo párty.

Specifika zdravého hubnutí mužů

hubnuti_muzi-150 Jak zhubnout a jak si pevné a štíhlé tělo udržet – oblíbené konverzační téma žen a dívek. Stejnou otázku ovšem řeší i mnozí muži, jen o ní nemluví tak často a hlasitě. „hubnutí se obecně spojuje spíše s ženami, ale 40 % klientů v našem Komplexním programu zdravého hubnutí jsou muži," potvrzuje zkušená výživová poradkyně Monika Divišová.

Lékař, který za své pacienty dýchá. Doslova.

MUDr._Michal_Othal-150 Před estetickou operací přemýšlíme především nad výsledkem zákroku, cenou a výběrem operatéra. Na okraji našeho zájmu zůstává anestezie, ač bychom se bez ní neobešli. V čem se u estetických zákroků liší od ostatních a do jaké míry je bezpečná jsme hovořili s MUDr. Michalem Otáhalem z kliniky Esthé.

Tajný tip hollywoodských hvězd

Jak to jen dělají, že kdykoliv se na ně otočí objektiv papparazi, vypadají jakoby se právě vrátily z dovolené? Prozradíme vám jak na to, abyste i vy měla ty nejzářivější oči a hebkou pleť.

Únava na naší tváři

Snad každá z nás má občas chvilky, kdy se cítí unavená, nežádoucí a nejraději by se někam schovala. To je normální, protože pak přijdou ty radostnější chvíle, ve kterých na nás muži obdivně zírají a kamarádky se zajíkají žárlivostí nad tím jak nám to sluší a jak odpočatě vypadáme. Časem se bohužel setkáváme spíše s únavou a stárnutím.

Globální kampaň GO FORTH jako výzva k vytváření pozitivních změn ve světě

{phocagallery view=category|categoryid=156|imageid=467|float=left}Značka Levi's® představila 6. července 2011 první globální kreativní platformu a marketingovou kampaň ve své 138leté historii. GO FORTH, výzva k pozitivním změnám ve světě, koresponduje s pocity moderního spotřebitele: nežijeme v jednoduché době, ale je to naše doba – NOW IS OUR TIME.

Po celou historii značky Levi's® – od kulturní rebelie mládeže 50. a 60. let až po revoluci v informačních technologiích nového milénia – byly džíny Levi's® uniformou pokroku. GO FORTH vzdává hold dědictví značky a oslavuje dnešní průkopníky, pracující na nové, lepší budoucnosti. Nová globální platforma staví na úspěšných marketingových kampaních značky v USA v letech 2009 a 2010 a na celosvětových průzkumech, potvrzujících, že dnešní mládež věří, že změna světa k lepšímu je na ní.

Clinomyn Whitening– Hollywoodský úsměv snadno a rychle

{phocagallery view=category|categoryid=154|imageid=460|float=left}Jak docílit krásně bílých a zdravých zubů? Stačí používat zubní pastu Clinomyn Whitening. Nebojte se zářivě bílé, která ještě více vynikne na vaší sluncem opálené pokožce.

Tato zubní pasta, ojedinělá svým složením, totiž obsahuje patentovanou formuli s Polynamem, který čistí vaše zuby do hloubky a dodává jim zářivý lesk. Obsažený fluorid zuby posiluje a napomáhá prevenci zubního kazu. Intenzivně ledová chuť máty osvěží váš dech. Zubní pasta Clinomyn Whitening zuby nejen dobře chrání a čistí, ale obnovuje jejich barvu, odstraňuje skvrny a zabarvení. Díky své plošné funkčnosti výborně leští a vyběluje. Výzkum ukázal, že Clinomyn Whitening funguje mnohem efektivněji než produkty jiných značek, označené jako bělící.

Organická bavlna pro podzimní miminka

{phocagallery view=category|categoryid=151|imageid=433|float=left}{phocagallery view=category|categoryid=151|imageid=434|float=right}Vřelým přivítáním podzimních novorozenců je kolekce Lindex Hello Baby. Oblečení je vyrobeno výhradně ze 100% organické bavlny a navrženo tak, aby se snadno oblékalo.

Kolekce nabízí roztomilé dupačky, kalhoty, body, čepičky a ponožky v mnoha barvách, které spolu ladí a lze je jednoduše kombinovat.

Kolekce Lindex Hello Baby nabízí velikosti 50-68.

Tip na návrat k přirozené kráse

Po letech tápání a hledání docházím zpět k tomu, že vše, co je přirozené, je krásné. Tak to aspoň tvrdili naši předci a já se k tomu ráda vracím. Proto je důležité mít pořádek v sobě, tedy vědět, co chci a co ne. Z tohoto důvodu je nutné uklízet nejen v sobě, ale i kolem sebe, protože člověk se cítí lépe, když jsou věci kolem něj na svém místě a vše má svůj řád.

Stejné je to i se staráním se o sebe. Člověk, který je zvyklý pečovat o svůj zevnějšek, působí na ostatní lidi čistějším dojmem. Jednoduché to je v mládí. Stačí se umýt, vzít si čisté tričko a je to. Horší situace nastává později, kdy člověk začne stárnout, objevují se první vrásky a nedokonalosti.

Značka SH+ představuje novou řadu brýlí REACTIVE

{phocagallery view=category|categoryid=143|imageid=409|float=left}Značka SH+ přichází s novou řadou slunečních brýlí REACTIVE. Speciálním rysem této řady je neobyčejná vlastnost čoček, které se dokážou přizpůsobit světelným podmínkám. Modely RG 4200 a RG 4700 disponují skly polarizačními, model RG 4700 PLUS navíc i fotochromatickými.

Díky vzájemné spolupráci společnosti SH+ a jedním z nejvýznamnějších mezinárodních výrobců čoček může dnes SH+ prezentovat vlastní řadu fotochromatických polarizačních brýlí dosahujících kategorie 3.

Modely REACTIVE RG 4200 a RG 4700 mají fotochromatické čočky, které se v několika málo sekundách ze světle hnědé barvy přemění do tmavě kouřové, díky čemuž se změní propustnost světla až na hodnotu 9,4%. Jako reakce na měnící se intenzitu slunečního svitu se čočky stejným způsobem přemění zpět do původního barevného tónu. Tato speciální vlastnost umožní uživatelům mít ty samé brýle při různých aktivitách, jsou vhodné jak pro sport, tak i do města či jako módní doplněk. V nabídce jsou brýle v několika barevných variantách: bílé, černé a karbonové (model RG 4200).

Buďte cool jako Angelina Jolie !

Také obdivujete krásné a plné rty herečky Angeliny Jolie? Chtěla byste mít stejné a přitom si zoufáte, že to není možné? Vyzkoušela jste všechny novinky v podobě rtěnek zvětšujících objem, obrysových tužek a jiných kosmetických pomůcek, ale pořád to nebylo ono a navíc se každý přípravek po odlíčení smyl a vám opět zbyly vaše původní rty. Nad tímto problémem mnoha dívek a žen se zamýšleli francouzští vědci v oblasti dermatologie. Zkoumali, jak to udělat, aby ženám dopomohli k plnosti objemu rtů, aniž by museli zasahovat skalpelem. A na základě těchto studií vyvinuli nový výplňový materiál Juvéderm ® ULTRA SMILE.

Tento materiál je zaměřen na formování plných, měkkých a hlavně přirozených rtů. Pomůže také korigovat drobné vrásky na rtech, vzniklé buď přesušenou pletí, stárnutím nebo kouřením. Ústa získají plnou, hladkou a jemnou linku. Aplikace se provádí ultra tenkou jehličkou, kterou se vpravuje látka přímo do požadovaného místa.

Flamingopark na letošním festivalu United Islands.

Festival United Islands of Prague - největší pražská outdoorová letní akce, kterou každoročně navštíví 30-40 tisíc návštěvníků, se letos koná již poosmé. Festival bude mít na letošním programu přes 100 kapel z 15 zemí světa na pěti hlavních scénách a k tomu doprovodný nehudební program.

Festival odstartuje 23. května, již tradičně Klubovou nocí, která se uskuteční ve 20-ti pražských klubech a představí se zde více než 50 interpretů. Všechny koncerty jsou stejně jako samotný festival zdarma.
V jedinečné atmosféře Střeleckého ostrova opět vyroste hlavní scéna festivalu, která pojme až 6 000 návštěvníků, otevře se v pátek 24. června a jedním z účinkujících bude rakouská ska recesistická kapela Russkaja.

DŽÍNOVÝ FENOMÉN

{phocagallery view=category|categoryid=133|imageid=367|float=left}V květnu oslavily levisky 138 narozeniny. Jako datum zrodu džínového fenoménu je brán 20. květen 1873, kdy Levi Strauss a krejčí David Jacobs patentovali pracovní kalhoty zpevněné nýty. Některé z těch původních zlatokopeckých se zachovaly dodnes. Z aktuálních střihů jsou jim nejpodobnější Levi's 201 jeans – pohodlné, široké a s knoflíky na kšandy. Poutka na pásky se na džíny začaly přišívat až v roce 1922. Nejznámější a nejrozšířenější džíny na světě jsou pětsetjedničky. Prodalo se jich víc než 4 miliardy kusů a časopis Time je zvolil oděvem 20. století. V Levi's Storech si můžete vybrat minimálně z 20 odstínů a povrchových úprav. Andy Warhol nosil jen černé a Steve Jobs si oblíbil barvu Medium Stonewash. Pokud chcete něco na tělo, zkuste typ 519 nebo ještě slimovější 510 nebo ze spousty dalších střihů.

Super tip pro váš dekolt

Už vám není dvacet a při pohledu do zrcadla máte pocit, že už váš dekolt není úplně ten nejhezčí? Nechte si jeho pleť prohlédnout odborníkem na krásu. Jsou to znalci, obvykle znalkyně, které se kouknou, ohodnotí stav pokožky a vidí hned, co by se dalo udělat a vylepšit.

Jasné podmínky

Já jsem na tom byla stejně. Věděla jsem, že potřebuji pomoc, ale nevěděla jsem, jak na to. Při hledání té správné kliniky, do jejíž péče jsem se chtěla nechat svěřit, jsem si stanovila jasné podmínky: nechci nic řezat, protože mám panickou hrůzu ze skalpelu, takže budu hledat neinvazivní dermatologii. Chci po zákroku vypadat přirozeně.
A za třetí : celé to musí být úměrné mé peněžence.

Möve – PÁNSKÁ KOLEKCE RUČNÍKŮ EDEN

{phocagallery view=category|categoryid=129|imageid=354|float=left}{phocagallery view=category|categoryid=129|imageid=355|float=right}Möve ve svých kolekcích nezapomíná ani na muže, a tak v našem obchodě À LA MAISON najdete mimo jiné i pánskou kolekci EDEN. Inspirací designérů této kolekce byly fosilie, struktury listů a květů rostlin, kupy oblázků na písečné pláži, či hrubé mořské vlny. Design vychází nejen z čistoty samotné, ale i z rovných a čistých linií. Černo bílá kombinace dodává domovu jednoduchost, klid a přirozenost prostředí.

Kolekce ručníků EDEN je vyrobena z velmi oblíbené směsi 80% bavlna, 20% len. V našem obchodě najdete několik designů a velikostí ručníků a osušek, stejně tak jako pánské lehké župany. Směs bavlny a lnu působí lehce a chladivě, je poměrně často velmi oblíbená u milovníků saunování.

Všechny výrobky německé firmy Möve jsou vyráběny výhradně v Německu v továrně s téměř stoletou tradicí. Výrobky Möve Vás opravdu překvapí precizní kvalitou „Made in Germany".