Loading color scheme
Velikostí nepřehlédnutelná maketa tlustého střeva je od 10. do 16. května vystavena v oblíbeném nákupním a zábavním centru Olympia Brno (na tzv. točně, v prostoru naproti vchodu do nábytku ASKO). Putovní osvětová kampaň Střevotour 2010: Nebojme se vyšetření tlustého střeva! návštěvníkům zprostředkuje důležité informace o jednom z největších nádorových zabijáků – rakovině tlustého střeva a konečníku. „Nafukovací maketou o rozměrech 9 x 4 metry se dá procházet jako tunelem a lidé si mohou prohlédnout, jak tlusté střevo vypadá uvnitř. Uvidí nejen zdravou sliznici, ale názorně také choroby, které tlusté střevo nejčastěji postihují. Nejzávažnější je pochopitelně rakovina tlustého střeva a konečníku," vysvětluje Mgr. Pavla Šlosserová, ředitelka občanského sdružení Onkomaják, které kampaň, první svého druhu v ČR, pořádá.stř
Okouzlil vás vintage kostým nebo máte v šatníku oblíbené sako, které potřebuje trochu oživit, aby bylo opět trendy? Pořiďte si nádherné knoflíky. V obchodě IL FRUFÚ si můžete vybrat z nabídky prvotřídních a značkových doplňků. Potěší vás nejen originální knoflíky světových značek, ale i krásné brože, pásky nebo šátky, které vdechnou vašemu oblečení nový život.
V sobotu 6. března 2010 proběhlo v brněnském nákupním centru Olympia finále prestižní soutěže pro kosmetičky a vizážistky Olympia Czech Make-up Master Class 2010. Vítězka postupuje na Mezinárodní mistrovství v make-upu, které se koná v rámci veletrhu BEAUTY INTERNATIONAL DÜSSELDORF 27. března 2010.
Šest finalistek, které v sobotu 6. března soutěžily na přehlídkovém molu před zaplněným hledištěm brněnské Olympie, mělo za úkol nalíčit modelku ve stylu „Femme Fatale" – osudová žena.
Ze spolupráce s návrhářkou Vivienne Tam vzniklo okouzlující spojení módy a technologií. Nejnovější digitální módní doplněk - mininotebook, jehož design vytvořila světově proslulá designérka Vivienne Tam, na jarně a motýlkově laděné tiskové konferenci představila společnost HP. Tváří produktu HP Mini 210 Vivianne Tam Edition se stala zpěvačka Klára Vytisková ze skupiny Toxique. Součástí kampaně je i facebooková aplikace s možností vyhrát dokonce tři z těchto designových skvostů.
Klára Vytisková, která designový notebook HP Mini 210 Vivienne Tam Edition na českém trhu reprezentuje, říká: "Mám ráda zlaté doplňky, takže se mi Vivienne Tam úžasně trefila do vkusu. Navíc jsem často na cestách, dke je pro mě tenhle maličký a lehký notebook ohromně praktický, protože se vejde do kabelky. Můžu si tak svoje přátele vozit všude s sebou a přes Skype nebo Facebook s nimi být neustále ve spojení."
Více čtěte v tiskové zprávě.
Nebo si prohlédněte reklamní video.
Jaro sice vítáme s radostí, ale současně více než kdy jindy vnímáme i drobné nedokonalosti v našich tvářích. Pokud vás trápí pigmentové skvrny, pleť bez energie a jasu či známky ubíhajícího času, obraťte se na estetického dermatologa. MUDr. Věra Terzijská vás seznámí s metodami, které pomáhají navrátit sebevědomí.
Ženy sice na jedné straně stále hledají možné postupy vylepšení kvality pokožky nebo omlazení, ale na druhé straně nechtějí být vyřazeny z aktivního života na několik týdnů. Proto upřednostňují metody, které odstraňují vrásky bez skalpelu. Korektivní dermatologii však lze využívat nejen v boji s příznaky stárnutí, ale i pro odstraňování různých vad a nedostatků, které nemají s věkem nic společného. Korektivní dermatologové jsou trochu jako sochaři, mohou zlepšovat různé defekty na obličeji, mohou tvarovat, formovat i vyplňovat.
Internetový portál plasticka-chirurgie.info exkluzivní výzkum na téma vnímání estetické plastické chirurgie. Největší zájem je o liposukci, zvětšení prsou a jejich modelaci. Nejčastějším důvodem, proč se ženy zajímají o plastickou operaci je pak zvýšení vlastního sebevědomí. Uvedlo to celých 84 procent dotázaných.
V anketě odpovídali zájemci, kteří chtějí podstoupit estetickou plastickou operaci, na otázky týkající se jejich motivů k tomuto kroku, spokojenosti s již provedeným zákrokem nebo určovali preference jednotlivých zákroků. „Nejvíce požadovaným zákrokem je podle výsledků průzkumu liposukce, o kterou má zájem 30 procent všech zúčastněných žen. Na druhém místě je pak nejvíce žádané zvětšení prsou, které zajímá 29 procent žen a následuje jejich modelace," říká Pavel Hilbert zástupce portálu www.plasticka-chirurgie.info a dodává, že se do ankety zapojilo 2 798 českých respondentů, kteří odpovídali na otázky spojené se spokojeností, motivy a zájmem o estetickou plastickou chirurgii.